شناسهٔ خبر: 22891449 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گوشی‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus عرضه شدند

دو گوشی Redmi 5 و Redmi 5 Plus شرکت شیائومی روز گذشته با تراشه Snapdragon عرضه شدند.

صاحب‌خبر -

گوشی‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus امروز عرضه می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت شیائومی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ساخت گوشی هوشمند در سال 2017 بود. کیفیت بالا در ساخت و قیمت به‌صرفه توجهات بسیاری را به محصولات شرکت شیائومی منعطف کرد.

پیش از این تصاویر این دو گوشی فاش شده است و ما در حال حاضر با طراحی ظاهری این دو گوشی آشنایی داریم. همچنین می‌دانیم که نسخه اصلی با قیمت 199 دلار ( 800 هزار تومان ) و نسخه پلاس 249 دلار ( 1 میلیون تومان ) عرضه خواهند شد.

اما به تازگی تصویر جدیدی از مشخصات دو گوشی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس منتشر شده است که نشان می‌دهد شیائومی تراشه Snapdragon را به عنوان پردازنده این دو گوشی در نظر گرفته است.

گفتنی است؛ گوشی ردمی 5 صفحه نمایش 5.7 اینچ FullView دارد و تراشه Snapdragon 450 به عنوان پردازنده آن انتخاب شده است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی نیز از مشخصات دیگر این گوشی است.

همچنین صفحه نمایش 5.99 و پردازنده Snapdragon 625 نیز از مشخصات گوشی هوشمند ردمی 5 پلاس عنوان شده است. در ادامه تصویری که به تازگی از مشخصات دردمی 5 و ردمی 5 پلاس منتشر شده است را مشاهده می‌کنید :

گوشی‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus امروز عرضه می‌شوند

انتهای پیام/

عرضه دو گوشی Redmi 5 و Redmi 5 Plus

نظر شما