شناسهٔ خبر: 22891322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

کاخ سفید هشدار داد: لغو دیدار «محمود عباس» و «مایک پنس» نتیجه معکوس در پی خواهد داشت!

کاخ سفید در اظهاراتی مداخله جویانه به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که لغو دیدار برنامه ریزی شده وی با معاون رئیس جمهور آمریکا، نتیجه معکوس در پی خواهد داشت!

صاحب‌خبر -
در پی شناسایی رسمی «بیت المقدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دولت آمریکا و احتمالِ لغو دیدار «محمود عباس» با «مایک پنس» در اعتراض به این رویداد، کاخ سفید به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که لغو این دیدار برنامه ریزی شده «نتیجه معکوس» در پی خواهد داشت!

به گزارش نامه نیوز  پس از آنکه یک مقام ارشد جنبش فتح اعلام کرد که محمود عباس پذیرای معاون رئیس جمهور آمریکا در رام الله نخواهد بود، یکی از دستیاران کاخ سفید اعلام کرد که مایک پنس «همچنان قصد دارد طبق برنامه با محمود عباس دیدار کند» و «معتقد است که لغو این دیدار برای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نتیجه معکوسی در پی خواهد داشت!»

مایک پنس قرار است روزهای شانزدهم و هفدهم دسامبر با سفر به اسرائیل، در پارلمان رژیم صهیونیستی سخنرانی کند.

در همین راستا، «جبرئیل راجوب» یک مقام ارشد جنبش فتح به خبرگزاری فرانسه گفت که مایک پنس در رام الله مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. وی همچنین تأکید کرد که محمود عباس با مایک پنس دیداری نخواهد داشت.

به رغم دیدارهای محمود عباس و دونالد ترامپ در ماههای مه و سپتامبر، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به شناسایی رسمی بیت المقدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی از سوی ترامپ متذکر شد که آمریکا از ایفای نقش به عنوان یک میانجی در روند صلح «عقب نشینی کرده است».

نظر شما