شناسهٔ خبر: 22890934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صفری: گرندپری‌ تکواندو پله‌ای است برای المپیک/ امیدوارم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد

ملی‌پوش نوجوان تیم ملی بزرگسالان تکواندوی ایران گفت: مسابقات گرندپری پله‌ای است برای المپیک و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می‌دهم، امیدوارم حمایت‌ها از من همچنان ادامه‌دار باشد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم صفری در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که پس از کسب سهمیه در انتخابی گرنداسلم چه برنامه‌ای برای حضور در گرندپری‌ها دارد؟ توضیح داد: اگر ببینم یک تورنمنتی در جایی امتیاز دارد و برای حضور در گرندپری‌ها کمک کننده است، صد در صد و حتی با هزینه خودم در آن مسابقات شرکت می‌کنم. گرندپری‌ها خیلی تأثیر گذار هستند و همه‌ تکواندوکاران می‌توانند در این رقابت‌ها برای المپیک مبارزه کند. گرندپری پله‌ای برای حضور در المپیک است و من نیز برای رسیدن به المپیک تلاش می‌کنم.

او همچنین درباره‌ عملکرد خود در رقابت‌های کسب سهمیه‌ گرنداسلم نیز گفت: گرنداسلم یک تورنمنت مهم است که برای حضور در آن باید رقابت‌های کسب سهمیه‌ خیلی سنگینی را پشت سر می‌گذاشتیم. اکثر تکواندوکارانی که در رقابت‌های انتخابی چین حضور داشتند مدال‌دار بودند. تورنمنت گرنداسلم ۱۰ امتیاز دارد که برای رنکینگ تکواندوکاران خوب است. من در همه‌ مبارزه‌ها خوب بودم اما متأسفانه در دیدار فینال یک ضربه سر خوردم که کنترل بازی را از دستم خارج کرد اما، با همه‌ی این مسائل خوشحالم که توانستم مدال نقره مسابقات را کسب کرده و جواب اعتماد کادرفنی را دهم.

ملی‌پوش نوجوان تکواندو ایران همچنین با اعلام رضایت از تیم باشگاهی خود (لوازم خانگی کن) توضیح داد: من نه به خاطر قرار داد مالی، بلکه دلی برای این تیم بازی می‌کنم. از رده نونهالان با تیم کن بوده‌ام و سال گذشته به رده نوجوانان وارد شدم که خوشبختانه توانستم توانایی‌های خود را نشان دهم. من یک بازیکن نوجوان بودم و هیچ تیمی به جز تیم کن اجازه‌ی حضور من در لیگ بزرگسالان را نمی‌داد. از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که من را برای رسیدن به اهدافم حمایت می‌کنند.

عضو تیم تکواندوی لوازم خانگی کن درباره‌ی ‌حمایت‌های فدراسیون و مسئولان از او گفت: من انتظار زیادی از فدراسیون ندارم و خود فدراسیون وظایفش را به خوبی انجام می‌دهد. فقط امیدوارم که حمایت‌های انجام شده از من ادامه دار باشد. من استارت نتایج خوبم را در مسابقات ازبکستان زدم که توانستم سهمیه‌ آسیای هم کسب کنم، امیدوارم این روند حمایت از جوانان پا بر جا باشد.

پدیده‌ تیم ملی تکواندوی ایران با اشاره به سطح خوب کادرفنی تیم ملی توضیح داد: از همه‌ مربیان و مسئولان کادرفنی تشکر می‌کنم که زحمت زیادی می‌کشند. همه‌ عوامل کادرفنی کمک زیادی به من می‌کنند و تاکنون خیلی از ضعف‌هایم را برطرف کرده‌اند.

ابراهیم صفری در پایان راجع به لیگ‌برتر امسال نیز توضیح داد: فصل جدید لیگ‌برتر تکواندو برای اولین بار با ۱۱ تیم آغاز شده است که تعداد بازی‌ها هم به ۲۲ بازی افزایش می‌یابد. همه‌ بازیکنان خوب در لیگ امسال حضور دارند و تنها یک سری از ملی‌پوشان در لیگ نیستند و هدف آن‌ها ادامه تمرینات در اردوهای تیم ملی است. در مورد سطح مسابقات هم باید بگویم که خیلی بالا است و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام

نظر شما