شناسهٔ خبر: 22890874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال:

اعتبار صندوق توسعه ملی اشتغال در روستاهای کشور را متحول می کند

آستارا - ایرنا - نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با درخواست دولت و اجازه مقام معظم رهبری یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستائیان کشور اختصاص یافته است و استفاده از آن، گشایش بزرگی در کسب و کار روستانشینان ایجاد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمود شکری شامگاه پنجشنبه در آئین تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی تالش در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان افزود: این اعتبار کلان در مجلس شورای اسلامی نیز بررسی، تصویب و برای اجرا به دولت ابلاغ شده است و با توزیع آن، روستائیان استان گیلان و شهرستان تالش نیز از فرصت های شغلی بهره مند خواهد شد.
وی با قدردانی از اقدامات عمرانی انجام گرفته در بخش مرکزی تالش، خدمات دولت و همدلی مسئولان برای تلاش بیشتر را مایه امیدواری مردم دانست.
وی اظهار کرد: شوراها به عنوان نمایندگان مردم باید کارنامه عملکرد خود را نشان دهند و داشتن مسئولان پرتلاش و پاکدست، نشانه فعالیت مدیران موفق در شهرستان تالش است.
بخشدار مرکزی تالش نیز در این آئین جمهوریت و اسلامیت را دو ویژگی اساسی نظام اسلامی برشمرد و شوراهای اسلامی را ظرفیتی مهم برای اداره امور توسط مردم دانست.
چنگیز شکوری اعتماد بالای مردم به دکتر روحانی و تشکیل دولت دوازدهم را ناشی از عملکرد مثبت دولت در دوره قبل دانست و از حمایت ها و همراهی های مسئولان شهرستان تالش در پیشبرد امور روستاهای بخش مرکزی قدردانی کرد.
وی اظهار کرد: در ۱۴ ماه گذشته با همکاری شوراها، دهیاران، بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش ، معابر ۱۳ روستای بخش مرکزی زیرسازی و آسفالت شده و ۱۲دهنه پل جدید در راه های روستایی ساخته شده یا در حال ساخت است.
در ادامه این آئین با اهدای هدیه و لوح سپاس از اعضای فعال پنجمین دوره شوراهای اسلامی و از زحمات ۲۳۰ عضو دوره چهارم شوراهای اسلامی بخش مرکزی تالش تجلیل قدردانی شد.
بخش مرکزی شهرستان تالش با ۸۰۰ کیلومتر مربع مساحت بیش از ۱۲۰روستا و آبادی،۹۱ شورای اسلامی و ۶۶ دهیاری را شامل می شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در چهار بخش مرکزی، حویق، اسالم و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی**انتشار دهنده: بابایی
7124 / 7124 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما