شناسهٔ خبر: 22890728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توقف اوسترشوندس در حضور قدوس/جشنواره گل آرسنال در شب شکست لاتزیو

هفته پایانی مرحله گروهی رقابتهای لیگ اروپا از ساعت 23 و 35 دقیقه با برگزاری دیدارهای شش گروه دوم به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پایانی مرحله گروهی رقابتهای لیگ اروپا از ساعت 23 و 35 دقیقه با برگزاری دیدارهای شش گروه دوم به پایان رسید.

در گروه J رقابتها ، تیم صعود کرده اوسترشوندس در حضور 90 دقیقه ای سامان قدوس ملی پوش ایرانی خود ، با نتیجه یک بر یک مقابل میزبانش هرتابرلین حذف شده متوقف شد تا صدرجدول را از دست بدهد.در دیگر دیدار این گروه بیلبائو با دو گل زوریا را مغلوب کرد و صدرنشین این گروه شد. در این گروه بیلبائو و اسوترشوندس با 11 امتیاز به دور بعدی رقابتها صعود کردند.

دیدار مهم دیگر در گروه H برگزار شد که آرسنال میزبان باته بوریسف بود و با شش گل این تیم را در هم کوبید.گلهای توپچی ها را که از قبل صعودشان مسجل شده بود را ، دبوشی ، وولکات، ویلشر ، پالیاکوف(گل به خودی)، ژیرو(پنالتی) و الننی به ثمر رساندند. دیگر مسابقه این گروه را ستاره سرخ بلگراد با نتیجه یک بر صفر از کلن برد. آرسنال با 13 و ستاره سرخ با 9 امتیاز تیمهای صعود کننده از این گروه بودند.

در گروه K هر دو مسابقه تشریفاتی بود. لاتزیو که صدرنشینی اش در این گروه قطعی بود با نتیجه سه بر دو مقابل میزبانش زولته وارخم شکست خورد و نیس دیگر تیم صعود کرده این گروه با یک گل مغلوب میزبانش ویتسه شد.لاتزیو 13 و نیس 9 امتیازی راهی دور بعد شدند.

در گروه G استوابخارست دو بر یک مغلوب مهمانش لوگانو شد و هاپوئل با دو گل مقابل مهمانش ویکتوریا پلژن شکست خورد.ویکتوریا پلژن و استوا بخارست با 12 و 10 امتیاز راهی مرحله بعد شدند.

در گروه I مارسی مقابل سالزبورگ با نتیجه بدون گل متوقف شد و ویتوریا گیمارش مقابل قونیه اسپور به نتیجه یک بر یک رسید. سالزبورگ و مارسی تیمهای صعود کننده این گروه بودند.

در گروه L نیز ، واردار اسکوپیه و روزنبرگ به تساوی یک بریک رسیدند و زنیت در خانه رئال سوسیه‌داد به برتری 3 بریک رسید. زنیت و سوسیه داد از قبل صعودشان به مرحله بعد قطعی شده بود.

انتهای پیام/

نتایج هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا

نظر شما