شناسهٔ خبر: 22890348 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برف و کولاک گردنه چری و شاه منصوری کوهرنگ را مسدود کرد

مرتضی زمانپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از عصر امروز در شهرستان آغاز و وزش باد شدید سبب ایجاد کولاک در این گردنه ها شده

صاحب‌خبر - مرتضی زمانپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از عصر امروز در شهرستان آغاز و وزش باد شدید سبب ایجاد کولاک در این گردنه ها شده است.
وی ادامه داد: تردد در گردنه های شاه منصوری و چری به سختی انجام می شود و خودروهایی که مجهز به زنجیر چرخ نیستند در کولاک گرفتار شده اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های امدادی در گردنه های شهرستان کوهرنگ مشغول امدادرسانی هستند.
رضا ظاهری افزود: از زمان بارش برف تاکنون 40 خودرو گرفتار در برف به سبب نبود دید کافی و نداشتن زنجیرچرخ رها و به 175 نفر امدادرسانی شده ضمن آنکه به 20 مسافر در راه مانده در راهدارخانه گردنه چری اسکان یافتند.
وی تصریح کرد: امدادرسانی به مسافران از سوی سه تیم عملیاتی با 12 نجاتگر داوطلب و تجهیز سه دستگاه خودرو آمبولانس ادامه دارد.
38 نیروی راهداری در قالب 6 اکیپ در حال امدادرسانی و برف روبی در این جاده ها هستند.
گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر کوهرنگ و منطقه بازفت را به استان خوزستان متصل می کند.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، تا این لحظه ارتفاع برف در گردنه های شهرستان کوهرنگ به 25 سانتی متر و در شهر چلگرد به 5 سانتی متر رسیده و بارش ها تا فردا صبح در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
6021

نظر شما