شناسهٔ خبر: 22888842 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

دببرکل انصارالله اعلام کرد:

اقدام ترامپ علیه قدس با هماهنگی برخی نظام های عربی

دبیر کل جنبش انصارالله یمن با اعلام این تصمیم دونالد ترامپ علیه قدس با هماهنگی برخی نظام های عربی منطقه صورت گرفته است، تاکید کرد که واشنگتن شریک رژیم صهیونیستی در اشغال فلسطین است.

صاحب‌خبر -

العالم ـ یمن

سید عبدالملک الحوثی، دبیر کل جنبش انصارالله یمن، در واکنش به تصمیم دولت آمریکا در تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که واشنگتن به همراه این رژیم، در اشغال فلسطین شریک است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا در اشغالگری رژیم صهیونیستی شریک است، از مردم یمن خواست فردا (جمعه)برای اعتراض به خیابان بیایند.

الحوثی خواستار تظاهرات گسترده مردم یمن در صنعا (پایتخت یمن) و سایر استانهای این کشور در حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین شد.

وی خاطرنشان کرد، تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس و تعیین این شهر به عنوان پایتخت اسرائیل، با هماهنگی برخی از نظامهای عربی منطقه صورت گرفته است.

الحوثی همچنین بر مواضع ثابت انصارالله یمن در حمایت از مقدسات و ملت فلسطین تأکید کرد و از مسلمانان خواست برای مقابله با دشمنان و حمایت از مردم فلسطین متحد شوند.

وی افزود: عجیب نیست که آمریکا به اتخاذ اقدامات خصمانه‌ علیه فلسطین دست بزند؛ چرا که این کشور اصولا در اشغال فلسطین هم‌دست است.

نظر شما