شناسهٔ خبر: 22887807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

تظاهرات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در چهارمحال و بختیاری برگزار می ‌شود

همزمان با سراسر کشور، در محکومیت و اعتراض به اظهارات و تصمیم روز گذشته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی، تظاهرات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در چهارمحال و بختیاری برگزار می ‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همزمان با سراسر کشور، فردا ظهر در محکومیت و اعتراض به اظهارات و تصمیم روز گذشته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی، تظاهرات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در چهارمحال و بختیاری برگزار می ‌شود.

این تظاهرات مردمی پس از اقامه نماز جمعه فردا ۱۷ آذر ۹۶ در مراکز شهرستان ‌های ۹ گانه استان برپا خواهد شد.

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه راهپیمایی فردا در شهرکرد از مقابل مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد به سمت چهارراه بوعلی خواهد بود، گفت: فردا دوباره شهار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در جای جای کشور طنین انداز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ترامپ، گور اسرائیل را خواهند کند، افزود: به یقین تصمیم ابلهانه، تحریک ‌آمیز و شیطانی آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی نشانی آشکار از ترس و استیصال آمریکا از انتفاضه بزرگ آزادسازی فلسطین است.

گرجی با تأکید بر اینکه فلسطین بسیار بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: آمریکا و همپیمانانش بدانند قدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی وحدت و توجه و قبله نخست امت بزرگ اسلامی باقی خواهد ماند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به رسمیت ‌شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حمایت از فلسطین را وظیفه شرعی خود می داند و هیچ گاه عقب نشینی نخواهد کرد.

این مقام مسؤول با تأکید بر لزوم حضور و مشارکت آحاد مردم در راهپیمایی فردا یادآور شد: آمریکا باید بداند که ملت ایران از آرمانها و عقاید اسلامی خود کوتاه نمی ‌آیند و پاسخ دندان ‌شکنی به دولت آمریکا به ‌ویژه رییس‌ جمهور نالایق این کشور می‌ دهند.

وی در پایان مقابله همه جانبه با ترفندهای ضدبشری شیطان بزرگ آمریکا را رسالت امروز جهان اسلام دانست و افزود: جوامع مسلمان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همصدایی در برابر متجاوزین و ایستادگی مقابل زورگویی مستکبرین بوده و تنها راه مقابله با دسیسه های شوم دشمنان و برهم زنندگان نظم و امنیت منطقه حفظ وحدت و یکپارچگی و مقاومت همه جانبه در برابر آنان است./9457/ت302/ب1

نظر شما