شناسهٔ خبر: 22886933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مردم کهگیلویه و بویراحمد حمایت خود را از فلسطین و آرمان های آن اعلام می کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم مومن و ولایت مدار استان پس از نماز جمعه این هفته، حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین و آرمان های آن علام می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدجواد خاضع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 16 آذر ) به خبرنگاران، گفت: مسئله فلسطين مربوط به يک جمعيت خاص يا ملت عرب نيست، بلکه متعلق به همه مسلمانان است.

 

وی در ادامه، اظهار داشت: ملت فهيم و با بصيرت ايران اسلامی هر ساله با شرکت در راهپيمایی روز جهانی قدس بر عظمت روز قدس می افزايند و اکنون که رئیس جمهور آمریکا قدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده، می طلبد که حمایت از ملت مظلوم و آرمان های آن دوچندان شود.

 

خاضع یادآور شد: ملت مقاوم و استکبار ستيز ايران، آرمان آزادی قدس شريف و حمايت همه جانبه از مقاومت اسلامی در سرزمين ‌های اشغالی و نيز سوريه و لبنان و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را اولويت نخست جهان اسلام می داند.

 

این مسئول فرهنگی و تبلیغی با بیان این که مقاومت ملت فلسطين محدود به يک ملت، مذهب و يا گرايش خاص نیست، ابراز داشت: گرچه مبارزان مسلمان در اين مقاومت پيشتاز هستند، ولی همراهی با ملت مظلوم فلسطين مبتنی بر يک حرکت و جريان اسلامی پايه گذاری شده است.

 

وی حمايت از اين ملت مظلوم را يک باور انسانی و آزمونی برای مدعيان حقوق بشر دانست و اضافه کرد: حمایت از ملت فلسطین و آرمان های آن، باعث تقويت جبهه مبارزه با استكبار، صهيونيسم و وحشت از وحدت مسلمانان شده و دسيسه‌ های شيطاني آ‌ن ها را برملا می ‌كند.

 

خاضع ضمن محکوم کردن تصمیم رئیس جمهور مستکبر آمریکا در به رسمیت شناخت قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، ادامه داد: مردم مومن و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد فردا، پس از خطبه های نماز جمعه در شهرهای مختلف استان تظاهرات ضد آمریکایی و صهیونیستی برپا می کنند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرزوی ما و همه مسلمانان جهان اين است تا به ياری پروردگار، حق تاريخی ملت مظلوم و رنج کشیده فلسطین به صاحبان اصلي آن باز گشته و صلح و آرامش پايدار در اين منطقه برقرار شود.

نظر شما