شناسهٔ خبر: 22886334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

همزمان با روز دانشجو؛

برگزیدگان جشنواره دانشجویی غذا در واحد گرمسار معرفی شدند

جشنواره دانشجویی غذا که به مناسبت روز دانشجو در دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار آغاز شده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره دانشجویی غذا که به مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آغاز شده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

این جشنواره که به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی، دانشکده دامپزشکی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان گرمسار و آرادان برگزار شد، دانشجویان شرکت کننده با طبخ غذا‌ها و دسرهای سنتی ایرانی در این جشنواره با هم به رقابت پرداختند.

در مرحله پایانی این جشنواره، انواع غذا‌ها و دسرهای آماده شده توسط دانشجویان شرکت کننده با حضور هیات داوران ارزیابی و نفرات برتر معرفی و به آنان هدایایی اعطا شد.

در اختتامیه این جشنواره که محمدصادق صبوری، معاونت فرهنگی دانشجویی، مهران مهدی پور، معاون آموزشی، سروش یوردخانی، رئیس دانشکده دامپزشکی و جمع از مدیران واحد گرمسار حضور داشتند، محمد شکیبى و رسول رستم زاده، فاطمه کاظمى و عاطفه الله آبادى و زهرا سروریان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

نظر شما