شناسهٔ خبر: 22886160 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در خاورمیانه اردو می زند

پکن- ایرنا- تیم ملی فوتبال کره جنوبی اعلام کرد برای آمادگی حضور در جام جهانی 2018 روسیه به دنبال برپایی یک اردوی تمرینی در خاورمیانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ فدراسیون این کشور در تارنمای خود آورده است برای اینکه تیم ملی فوتبال بتواند حضوری قوی در این رقابت های مهم جهانی داشته باشد، تمرینات ضروری است.
این فدراسیون در گزارشی که خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی نیز به آن اشاره کرده آورده است: هوا در کره جنوبی در این فصل از سال سرد است و تیم به شرایط آب و هوایی مناسبی برای تمرین نیاز دارد.
فدراسیون می افزاید که بررسی ها برای یک کمپ مناسب با هدف برگزاری تمرینات و اردو در خاورمیانه آغاز شده است و تیم ملی به یک اردوی مناسب برای نمونه در کشوری مانند امارات متحده عربی نیاز دارد.
تیم ملی فوتبال کره جنوبی قصد دارد در ماه آینده میلادی برای دو هفته یک اردوی تمرینی برپا کند و فدراسیون فوتبال می گوید در حال بررسی ورزشگاه های مختلف برای این منظور است.
این تیم برای ماه ژانویه سال 2018 هیچ مسابقه تدارکاتی را در نظر نگرفته است و برای همین 'شین تایه یونگ' سرمربی نمی تواند لژیونرهای تیم را از اروپا فرابخواند.
سرمربی تیم می گوید با توجه به اینکه با تیم های آلمان، مکزیک و سوئد هم گروه شده ایم و گروه بسیار سختی با حریفان قدر داریم از فدراسیون خواسته ایم حریفان خوب تدارکاتی برای تیم پیدا کنند.
این در شرایطی است که سوئد هم از ماه آینده میلادی در امارات اردو می زند و قرار است دیدارهای تدارکاتی با استونی و دانمارک داشته باشد.
آساق**231**1904**3404**انتشار: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*

نظر شما