شناسهٔ خبر: 22885900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سلفی جالب تماشاگر ایرانی با قهرمان آمریکایی/ تشویق بی امان علیرضا کریمی

رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان با حواشی جالب توجهی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در حالی از صبح امروز( پنج شنبه) و با حضور عنوان داران جهان و المپیک در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است، که تیم های ایزی پایپ کاشان و بیمه رازی از ایران و تایتان مرکوری آمریکا مقتدرانه مقابل رقبایشان به برتری رسیدند.
علیرضا کریمی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران که موضوع مبارزه نکردنش مقابل حریف اسراییلی طی روزهای گذشته بازتاب گسترده ای در رسانه های ایران و جهان داشت، نیز در این رقابت ها حاضر شده و برای تیم ایزی پایپ کاشان به روی تشک رفته است.
کریمی صبح امروز ۲ مبارزه برای تیم ایزی پایپ داشت که در کشتی نخست برابر حریف گرجستانی یازده بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر حریف خود از قرقیزستان نیز 10 بر صفر پیروز شد تا نشان دهد در سطح بالایی از آمادگی روحی و بدنی قرار دارد.
حضور کریمی بر روی تشک کشتی با تشویق بی امان تماشاگران حاضر در سالن همراه بود و کریمی نیز به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ داد.
اما حضور کایل اسنایدر آمریکایی و قهرمان جهان و المپیک‌ برای تیم تایتان مرکوی آمریکا و عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس وقهرمان جهان و المپیک از روسیه در تیم بیمه رازی ایران نیز با استقبال خوب تماشاگران ایرانی از این دو چهره مطرح کشتی دنیا همراه بود.
اسنایدر در حالی که کشتی های خود را با برد مقتدرانه پشت سر گذاشت، پس از پیروزی مقابل رقیب هندی در حالیکه در حال رفتن به سوی رختکن بود با تشویق تماشاگران روبرو شد و به ابراز احساسات آن ها پاسخ داد.در همین حال یکی از تماشاگران ‌که در ردیف اول سکوها حضور داشت،تلفن همراه خود را از سکوی تماشاگران برای او پرتاب کرد و از اسنایدر خواست تا با او عکس سلفی بگیرد. اگرچه این کار برای اسنایدر ایجاد دردسر کرد اما این درخواست عجیب با استقبال این کشتی گیر آمریکایی روبرو شد و وی از خود و آن تماشاگر عکس سلفی گرفت و دوباره گوشی تماشاگر را برایش پرتاب کرد.
این اقدام جالب توجه اسنایدر با تشویق تماشاگران حاضر در سالن همراه بود.
انتهای پیام

نظر شما