شناسهٔ خبر: 22884904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک باشگاه امریکایی: امیدوارم میزبان جام باشگاه های کشتی آزاد جهان باشیم

تهران – ایرنا – مدیر باشگاه تایتان مرکوری آمریکا گفت: امیدوارم در سال های آینده بتوانیم میزبان یک دوره از رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان باشیم.

صاحب‌خبر -

«اندی بارت» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این باشگاه کارش را از سال 2012 به عنوان حامی کشتی آغاز کرده و برای چهارمین مرتبه است که در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان شرکت می کنیم.
وی اظهار داشت: جام باشگاه های کشتی آزاد جهان، رقابت های جذابی است که به ابتکار ایران راه اندازی شده و همه ساله تیم ها و رقبای خوبی در این مسابقات حضور می یابند و اعتقاد دارم به غیر رقابت، مسابقات جنبه دوستانه برای ما دارد چرا که با ورزش و کشتی کشورهای مختلف جهان از جمله ایران، ارتباط خوبی به وجود می آید.
بارت با اشاره به اینکه آمریکا همچون ایران، لیگ کشتی ندارد، خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات به خصوص به صورت تیم به تیم فرصت بسیار خوبی است که کشتی گیران بتوانند خودشان را محک بزنند و برای کشتی گیران و تماشاگران جذابیت زیادی دارد.
وی بیان داشت: برای میزبانی جام باشگاههای جهان در آمریکا، صحبت هایی شده و برنامه ریزی لازم در این خصوص در حال انجام است.
مدیر باشگاه تایتان مرکوری آمریکا در خصوص کشتی ایران نیز گفت: کشتی در ایران از پیشینه فرهنگی زیادی برخوردار است و به همین علت احترام زیادی برای آنها قائل هستیم.چند روز پیش برای انجام تمرینات به خانه کشتی رفتیم و زمانی که وارد آنجا شدیم، فرهنگ کشتی ایرانی را در آنجا احساس می کنی و ما نیز باید کاری کنیم که این فرهنگ و احساس در آمریکا نیز وجود داشته باشد.
وی با اشاره به میهمان نوازی ایرانی ها تصریح کرد: مردم ایران، بسیار مهربان هستند و طی این چند روز برخورد بسیار خوبی با ما داشتند که این موضوع برایمان لذت بخش است.
تیم تایتان مرکوری قهرمان دوره گذشته جام باشگاههای کشتی آزاد جهان، در چهارمین دوره این رقابت ها در تهران حضور دارد.
کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 16 و 17 آذرماه با حضور 10 تیم داخلی و سه تیم داخلی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود وارد کشورمان شده است.
کشتی گیرانی همچون پاتریک گیلمان (57 کیلوگرم) فرانکلین گومز (57 کیلوگرم) کایل داک (70 کیلوگرم) دیوید تیلور (86 کیلوگرم) کایل اسنایدر (97 کیلوگرم) و نیکولاس گویازدوفسکی (125 کیلوگرم) از چهره های مطرح تیم تایتان مرکوری هستند.
گروهA: تایتان مرکوری (آمریکا) – مونترال (کانادا) – هند – ان اسی ای آکادمیک (بلغارستان)
گروه B : خیموری (مغولستان) – تاجیک ایر (تاجیکستان) – بوداپست اس سی (مجارستان)
گروه C: بیمه رازی (ایران) – بی اس برادرز (قزاقستان)- ستارگان ساری (ایران)
گروه D: ایزی پایپ کاشان (ایران) – رایندی (گرجستان)- کلیچیک (قرقیزستان)
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067** 1528 **
خبرنگار: رضا رمضانی ** ناشر: مریم برزآبادی

انتهای پیام /*

نظر شما