شناسهٔ خبر: 22884682 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر خبرداد؛

برگزاری آیین نکوداشت آیت الله سید هاشم حمیدی در قم

نماینده طلاب و فضلای استان همدان از برگزاری برگزاری آیین نکوداشت آیت الله سید هاشم حمیدی از علمای قدیمی استان همدان در آینده نزدیک در قم خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر عضو هیأت رییسه و نماینده طلاب همدان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، امروز در دیدار جمعی از طلاب و فضلای استان همدان با آیت الله سید هاشم حمیدی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته به منظور خدمات رسانی به طلاب تحصیل کننده این استان در قم ارائه کرد.

وی با بیان این که در این جلسات دغدغه طلاب مطرح می شود، ابراز داشت: ما همواره سعی داریم که خواسته ها و نیازهای طلاب استان را حد توان برآورده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح های در دست اجرا برای طلاب همدانی عنوان کرد: ما در آینده نزدیک دو طرح داریم؛ نخست تقدیر و تجلیل از جایگاه علمی و اخلاقی آیت الله حمیدی است، چراکه طلاب استان همواره این نکته را یادآوری می کردند که لازم است از مقام ایشان در مراسمی تجلیل شود.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه ادامه داد: از این رو تا آخر سال جلسه ای برای تجلیل از ایشان برگزار خواهیم کرد و در این آیین نکوداشت که امیدواریم آیت الله حمیدی نیز با آن موافقت کنند، از اساتید و بزرگان حوزه نیز دعوت خواهیم کرد.

وی در ادامه از راه اندازی هیأت مذهبی طلاب استان همدان خبرداد و عنوان کرد: دومین مطلبی که ذکر آن لازم است، راه اندازی هیأت شهدای روحانی ویژه طلاب همدانی است، در این هیأت از اساتید و بزرگان استان دعوت می کنیم و برنامه هایی از جمله زیارت کمیل و زیارت ندبه را برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم راه اندازی این هیأت با استقبال طلاب استان مواجه شده و بتواند ادامه پیدا کند، چراکه ما در گذشته نیز هیأتی برای طلاب استان داشتیم که فضلای همدانی استقبال چندانی نکردند و به حالت تعطیلی در آمد، اما انشاءالله در آینده نزدیک راه اندازی هیأت جدید از سوی نمایندگان طلاب همدانی به تصویب خواهد رسید./1330/پ۲۰۲/ج

نظر شما