شناسهٔ خبر: 22884193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

استاندار تهران :

۲۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرقیامدشت اختصاص داده شد

استاندار تهران در جشن تاسیس شهر قیامدشت گفت:۲۰ میلیارد تومان برای توسعه و عمران شهر تازه تاسیس قیامدشت تا پایان سال96 اختصاص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،استاندار تهران در قیامدشت اظهار داشت:امروز که قیامدشت به شهر تبدیل شده ، باید مسئولان شهری و شهرداری این بخش تلاش کنند که شهری در چهارچوب اصول فنی مهندسی و شهرسازی نوین بسازند.
وی در ادامه گفت:اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت با همکاری بخشداری باید زمینه فعالیت های اقتصادی بیشتر را در جهت افزایش اشتغال و درآمد ساکنان قیامدشت فراهم کنند تا قیامدشت به شهری شاداب و فعال تبدیل شود.
مقیمی افزود: داشتن سرانه ۱۵ متر مربع فضای سبز در شهرها را بر اساس قانون لازم و ضروری  و شهرداری قیامدشت باید در جهت ایجاد فضای سبز شهری، ایجاد پارک و کاهش آلودگی هوا از طریق توسعه حمل و نقل عمومی و پایین آوردن ترافیک شهری اهتمام ویژه داشته باشد.
وی مشارکت مردم را در ساختن شهری آباد بسیار مهم دانست و ابراز داشت: دولت سرمایه گذاری های لازم را در جهت توسعه شهر قیامدشت انجام خواهد داد ولی مردم هم می توانند با پرداخت به موقع عوارض شهری دولت را در تامین اعتبارات مورد نیازش کمک کنند.
/خبرنگار: سمیه طالش صالحی/

نظر شما