شناسهٔ خبر: 22883971 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

قیمت بیت کوین از مرز 12500 دلار گذشت؛ نگرانی از روند رشد این ارز دیجیتالی! + نمودار

در ماه گذشته هر روز به ارزش بیت‌ کوین افزوده شده، به طوری که امروز قیمت این ارز دیجیتالی از مرز 12500 دلار نیز عبور کرد. بیت‌کوین در سال های گذشته روند تقریبا ثابتی داشت اما در سال جاری و در ماه نوامبر و دسامبر، با یک رشد شگفت انگیز روبرو شد که هیچ دلیل منطقی‌ای برای آن وجود ندارد. شرکت Legoo به تازگی گوشی جدیدی به نام S۹ رونمایی کرده است که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه پرچمدار جدید و گران قیمت اپل، آیفون ۱۰، ‌می باشد. در حالی که سال 2017 رو به اتمام است و همه در حال آماده شدن برای کوچ به سال 2018 هستند، زمان آن رسیده تا نگاهی به بهترین گوشی‌های معرفی شده در سال جاری بیاندازیم. یکی از قابلیت های خوب اینستاگرام که بسیاری از کاربران انتظارش را می کشیدند، بالاخره ساعاتی پیش از فاز آزمایشی خارج شد و در اختیار عموم کاربران قرار گرفت. قابلیت دنبال کردن هشتگ ها که حدودا یک ماه مراحل تست را پشت سر گذراند به کاربران این امکان را می دهد که هشتگ ها را مثل یک حساب کاربری دنبال کنند. عکس‌های منتسب به گوشی آنر 9 لایت (Huawei Honor 9 Lite) منتشر شد. این تلفن هوشمند با شماره مدل LDD-xxx، به نمایشگری کم‌حاشیه و دوربین دوگانه تجهیز خواهد شد. باگ خطرناک لپ تاپ های اچ پی نقض امنیتی است که توسط محققان کشف شده است. این باگ، می‌تواند هر‌آنچه کاربران با کیبورد لپ تاپ خود تایپ می‌کنند را ضبط کند. به لطف آپدیت جدید اپلیکیشن، ارسال سلسله توییت از همیشه راحت تر شده است. توییتر در آخرین آپدیت اپلیکیشن خود گزینه ای اضافه کرده که در فیلد نوشتن توییت بتوانید مثل ایجاد یک نظرسنجی، تعداد توییت هایتان را هم مشخص کنید تا همگی به طور همزمان توییت شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، بیت کوین که روزی حتی به حساب نمی‌آمد، در حال حاضر توسط بسیاری از کسب و کارها و همچنین به تازگی بانک‌ها مورد پذیرش قرار گرفته است، به طوری که تعداد زیادی از بانک‌ها در جهان رو به خرید و فروش این ارز دیجیتالی آورده‌اند!

همچنین جالب است بدانید که با افزایش قیمت بیت کوین میلیونرهای جدیدی به وجود آمده‌اند، کسانی که پس‌اندازی از این ارز دیجیتالی برای خود باز کرده بودند، اما شاید حتی فکر نمی‌کردند که روزی قیمت بیت کوین تا به این اندازه رشد کند!

شخصی اگر قبل از ماه جولای سال جاری، بیت کوین خریده باشد، حالا ارزش دارایی او 1100 درصد رشد کرده است! برای مثال 100 بیت کوین که تقریبا 200 هزار دلار قیمت داشت حالا بیش از 1.2 میلیون دلار ارزش دارد!

روند رشد بیت کوین نیز نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است. کارشناسان معتقدند که این رشد عجیب، عادی نیست و می‌تواند معادله‌های اقتصادی را بهم بزند. باید منتظر ماند و دید که رشد Bitcoin تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما