شناسهٔ خبر: 22883834 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در گفت و گو با میزان مطرح شد

اولین آلبوم رسمی بهنام بانی اسفند ماه منتشر می‌شود/عاشقم کرده است با 6 قطعه جدید در راه است+عکس

خبرگزاری میزان- مدیر برنامه های بهنام بانی گفت: بهنام بانی در اسفند ماه اولین آلبوم رسمی اش را منتشر می کند. این آلبوم "عاشقم کرده است" نام دارد البته ممکن است این اسم تغییر کند.

صاحب‌خبر -

محمدحاتم پور مدیر برنامه های بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره برنامه های این خواننده گفت: برای چهار قطعه جدید بهنام بانی مجوز گرفته شده و قرار است در فاصله هر یک ماه از هم این قطعات منتشر شوند. همچنین طبق برنامه ریزی این خواننده در اسفند ماه اولین آلبوم رسمی اش را منتشر کند.

وی افزود: نخستین آلبوم بهنام بانی "عاشقم کرده است" نام دارد؛ البته ممکن است این اسم تغییر کند. حامد برادران مدیر هنری گروه بوده و تمامی تنظیم ها و آهنگسازی ها توسط وی صورت می گیرد. لبوم دارای قطعات منتشر شده قبلی و در عین حال جدید است.

 بهنام بانی
مدیر برنامه های بهنام بانی درباره جزئیات تصمیم انتشار آلبوم با توجه به فضای حاکم بر بازار موسیقی اظهار کرد: فضای امروز موسیقی با گذشته که یک خواننده آلبوم می داد و همه آهنگ ها تازه و جدید بود فرق کرده است. مردم امروزه از انتشار یک آلبوم با 12 قطعه جدید استقبال نمی کنند. حدود بیست تا سی اثر در روز وارد بازار موسیقی ایران می شود و این مسئله باعث شده است مردم رغبت زیادی به آلبوم حاوی قطعات جدید و کامل نشان ندهند بنابراین تصمیم گرفته شد که هفت قطعه قبلا منتشر شده و حداکثر تا 6 قطعه جدید در قالب آلبوم بهنام بانی منتشر کنیم.

حاتم پور ادامه داد: انتشار آلبوم جدید بهام بانی با شرکت "پخش دنیای هنر" به مدیریت حسین معماری است اما پخش سنتی دیگر در بازار کارآمد نیست چون آلبوم که منتشر می شود کمتر از 5 دقیقه بعد در همه فضای مجازی و ساینت های مختلف برای دانلود قرار می گیرد. متاسفانه پخش سنتی خسارتی بالغ بر 80 میلیون وارد می کند. آلبوم یکی از خواننده ها 300 هزار نسخه منتشر شد اما هر قطعه آن در کمتر از 24 ساعت 500 هزار بار دانلود شده بود. بعد از 3 ماه که نسخه های آن را جمع آوری کردند فروش نهایی چیزی در حدود 140 هزار عدد بود در حالی که در یکی از سایت ها فقط یک قطعه این آلبوم بیش از 2 تا 3 میلیون بار دانلود شده بود که این آمار خوبی نیست و خسارات زیادی برای بازار موسیقی به همراه دارد.

وی درباره کنسرت های بهنام بانی نیز توضیح داد: اجراهای این خواننده در تهران و شهرستان ها شروع شده و در طول روزهای اتی نیز انجام می شود. ایلام، ارومیه، اصفهان انجام شده و شهرهای تبریز، شیراز، بندر عباس، سنندج و چند شهر دیگر در آذر، دی و بهمن انجام می شود و در اسفند ماه یک تور اروپا خواهیم داشت.

مدیربرنامه بهنام بانی درباره اجراهای استانی این خواننده بیان کرد: 17 آذرماه در لاهیجان، 18 آذرماه تهران، 19 و 20 آذرماه اهواز، 21 آذرماه مجدداً در تهران، 22 و 23 آذر بندرعباس، 25 آذر رشت، 28 آذر شاهرود و 29 و 30 آذرماه در سمنان کنسرت برگزار می شود.

حاتم پور ادامه داد: مجوز اجراهای دی ماه به بعد هنوز صادر نشده و فقط شهرها مشخص شده است. تنکابن، خرم آباد، زنجان، کرمانشاه، اصفهان، رفسنجان، کرمان، سیرجان، آمل، بابلسر، اراک، گنبد و ساری در دی ماه و مجددا ساری، گرگان، تهران و اردبیل در بهمن ماه شاهد اجرای بهنام بانی خواهند بود و در ماه اسفند نیز باید به تور اروپا برویم.

وی درباره کنسرت رامسر که پیش از ماه محرم و صفر برگزار شد تاکید کرد: بهنام بانی در سوم یا چهارم فروردین 97 در رامسر کنسرت برگزار می کند.

بهنام بانی  
مدیر برنامه بهنام بانی درباره جزئیات تور اروپای اجراهای این خواننده توضیح داد: قرارداد سه شهر آلمان یعنی فرانکفورت، هامبورگ و کلن بسته شده است و آمستردام هلند، گوتنبرگ و استکهلم سوئد، کپنهاگ دانمارک و بروکسل بلژیک هنوز در مرحله انعقاد قرارداد هستند که در مجموع 8 شهر اروپا در برنامه تور کنسرت هایمان در اسفندماه قرار دارند.

حاتم پور به تعداد اجراهای بهنام بانی در اروپا و مدت این تور پرداخت و افزود: به خاطر جمعیت نه چندان زیاد ایرانی در اروپا هر سالن نهایتا 1500 تا 2000 نفر ظرفیت دارد و یک شب برگزار می شود . معمولا بلیت کنسرت های آقای یگانه در خارج از کشور خوب فروش می رود و بالاترین رکورد فروش خوانندگان پاپ مجاز داخلی در خارج از کشور را دارند. بهنانم بانی در دفعات پیشین هر شب یک اجرا داشت اما در ملبورن کنسرت تمدید شد و در یک شب دو اجرا داشتیم. با توجه به این که در کشورهای اروپایی کنسرت ها در تعطیلات یعنی جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار می شود و غیر از آن استقبال نمی کنند 15 روز تور اروپایی بهنام بانی طول می کشد. یعنی شما از برگزاری یک کنسرت تا کنسرت بعدی در روزهای غیر تعطیل کاری ندارید و تنها می توانید مقدمه و تمرین های کنسرت بعدی را انجام دهید.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ تور اروپای اجراهای بهنام بانی در اسفند ماه است اما بیان تاریخ دقیق هر کدام از روزهای برگزاری تا زمانی که مجوزهای آن به طور کامل صادر نشده برخلاف قانون است.

انتهای پیام/ 

نظر شما