شناسهٔ خبر: 22883719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم:

امیدوارم خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم استان کرمان باشم

R7860/P1486/S6,67/CT15

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: امیدوارم که خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم، همکاری دلسوز برای مسئولان و برادری خوبی در خدمت روحانیت استان کرمان باشم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در گفت‌وگوبا خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: امیدوارم که خداوند توفیق عنایت کند تا در انجام مسئولیت خطیر و سنگینی که از سوی مقام معظم رهبری بر عهده من گذاشته شده موفق باشم.

وی تصریح کرد: امیداوارم که خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم، همکاری دلسوز برای مسئولان و برادری خوبی در خدمت روحانیت استان کرمان باشم.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان تاکید کرد: از تمامی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تقاضا دارم تا از ارسال هرگونه پیام تبریک و هرگونه تشریفات خودداری کرده و با توجه به شرایط کشور و وقوع زلزله در استان‌های مختلف کسی کوچک‌ترین هزینه‌ای در این زمینه نکند.

وی اولویت استان کرمان را توسعه همه جانبه دانست و افزود: توجه به حوزه فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: اگر نگوییم همه توسعه‌ها باید در سایه فرهنگ اتفاق بیفتد اما معتقدیم که توسعه و فرهنگ باید در کنار هم دیده شود.

وی با بیان اینکه استان پهناور کرمان ظرفیت‌های زیاد، فرصت‌های فراوران، استعداد‌های متعدد زیادی دارد تصریح کرد: بسترهای مناسب زیادی برای توسعه در استان وجود است .

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: امیدوارم در کنار مسئولان اجرایی، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت و تمامی کسانی که در سرنوشت کرمان موثر هستند به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز علمی خدمت خوبی به مردم داشته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما