شناسهٔ خبر: 22883227 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کشف‌بیش از 571 کیلوگرم هروئین و دستگیری سوداگر مرگ درجنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیاتی ضربتی که پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار با همکاری

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیاتی ضربتی که پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار با همکاری فنی و اطلاعاتی موادمخدر استان به نتیجه رساند 571 کیلو و 600 گرم هروئین کشف شد.

سردار"محمد قنبری"در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح این عملیات که منجر به کشف محموله سنگین هروئین شد، گفت: تیم های اطلاعاتی پلیس مبارزه مواد مخدر شهرستان چابهار با پشتیبانی فنی پلیس موادمخدر استان روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ردزنی‌های گسترده، به یک دستگاه تریلر که به مقصد بندرعباس در حال حرکت بود مشکوک و جهت بررسی این خودرو را متوقف کردند. 

وی افزود: در این عملیات ماموران در بازرسی دقیق از این تریلر مقدار 571 کیلو و 600 گرم موادمخدر از نوع هروئین که به صورت ماهرانه‌ای در کف این تریلر جاسازی شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

نظر شما