شناسهٔ خبر: 22883049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رژیم صهیونیستی 20 فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کرد

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) با یورش به روستای 'قصره' در کرانه باختری که از هفته گذشته شاهد درگیری با شهرک نشینان صهیونیست و شهادت یک فلسطینی بود، 20 نفر را دستگیر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شبکه خبری 'اسکای نیوز عربی' به نقل از اهالی این روستا اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیست از نیمه شب گذشته با یورش به قصره و خانه های آن، 20 نفر از اهالی روستا را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کرد.
 
پنجشنبه گذشته یک شهرک نشین صهیونیست با گلوله یک مرد فلسطینی را در این روستا به شهادت رساند. با این حال نظامیان صهیونیست ادعا کردند که این اقدام پاسخ به سنگ اندازی فلسطینی ها بوده است.
 
ساکنان محلی گفتند که فلسطینی شهید 'محمود عوده' نام داشت که کشاورز و 48 ساله بود . آنان هرگونه درگیری وی با شهرک نشینان صهیونیست قبل از شلیک گلوله را تکذیب کردند.
 
درگیری میان اهالی این روستا و نظامیان صهیونیستی از دوشنبه گذشته هنگامی که صهیونیست ها قصد ورود به روستا را داشتند، شدت گرفت.
 
منابع پزشکی اعلام کردند که در درگیری های اخیر در روستای قصره یک جوان فلسطینی بر اثر شلیک گلوله صهیونیستها زخمی و چند فلسطینی دیگر با شلیک گاز اشک آور دچار خفگی شده اند.
 
به دنبال اقدام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و شروع روند انتقال سفارت این کشور از تل آویو به این مکان مقدس، درگیریها در سرزمینهای اشغالی شدت گرفته است .
 

 

نظر شما