شناسهٔ خبر: 22879690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

شفر:

استقلال قدرت لازم برای خوب بازی کردن را دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم قدرت لازم برای خوب بازی کردن را دارد و می تواند برابر رقبای خود به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -
خرداد: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم قدرت لازم برای خوب بازی کردن را دارد و می تواند برابر رقبای خود به پیروزی برسد.



به گزارش خرداد،'وینفرد شفر' پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست مطبوعاتی این دیدار با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان تیمش، افزود: به این برد به منظور افزایش اعتماد به نفس بازیکنان نیاز داشتیم . باید بگویم ما این قدرت را داریم که خوب بازی کنیم و پیروز شویم.
وی با اشاره به گل علی قربانی در این دیدار، افزود: قربانی گل زیبایی زد و معتقدم با این گل اعتماد به نفس این بازیکن بیشتر از گذشته شده و بازی های بهتری را از او شاهد خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر عملکرد بازیکنانش را در دیدار امروز تحسین کرد و ادامه داد: در این دیدار کم اشتباه بودیم، بازیکنان هر آنچه که کادر فنی از آنان خواسته بودند را به نمایش گذاشتند،در زدن ضربات آزاد که در طول هفته گذشته بر روی آن وقت گذاشته بودیم خوب بوده و از این طریق نیز گل زدیم.
مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال ،پس از حضور شفر برای نخستین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت. شفر در این باره نیز گفت: نمی خواستم از او به این سرعت در ترکیب استفاده کنم اما او بازیکن خیلی جوانی است و باید اجازه دهیم بازی‌اش را بهتر کند. 
به گفته وی ، او امروز خوب بازی کرد و برای تیم زحمت زیادی کشید از آنجا که خسته شد او را از زمین بیرون کشیدم تا دچار مشکل فیزیکی نشود.
شفر ادامه داد: نمی‌خواهم یک یا 2 بازیکن را انتخاب کنم که بگویم خوب بودند ولی ابراهیمی و مجید حسینی به همراه جبارف خیلی خوب بازی کرده و از سایرین که خوب بودند بهتر بازی کردند. 
وی در ادامه درخصوص غیبت جابر انصاری و سجاد شهباززاده نیز گفت: این دو بازیکن مصدوم بودند و از این رو از آنان استفاده نکردیم.
تیم استقلال تهران در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر امشب تیم سپاهان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده 20 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.

نظر شما