شناسهٔ خبر: 22878620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

سلیمی: شاید برای همیشه ورزش را کنار گذاشتم

صاحب‌خبر -


ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در واکنش به ناداوری صورت گرفته در رقابت‌های جهانی گفت: شاید برای همیشه ورزش را کنار بگذارم.
بهداد سلیمی در مورد عملکردش در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان و اینکه در حق او ناداوری شد، اظهار داشت: متأسفانه همان اتفاقات و همان داستان‌های المپیک رخ داد. آن‌قدر بعد از المپیک روی حرکات قیچی خودم تمرین کرده بودم که هیچ جای شکی برای داوران و مردم باقی نگذارم اما به نظر خودم و تمام کسانی که پشت صحنه بودند حرکتم صحیح بود حتی تالاخادزه و سعیدعلی حسینی و همه گفتند حرکتت صحیح است اما نمی‌دانم چه دشمنی با من دارند، کاری با کسی ندارم آزارم به کسی نمی‌رسد وزنه خودم را می‌زنم و می‌روم واقعاً چه داستانی پشت این بازی وجود دارد، نمی‌دانم.
وی در مورد آینده وزنه‌برداری‌اش گفت: نمی‌خواهم الان تصمیم بگیرم با این شرایط که وجود دارد فکر نمی‌کنم عقلانی باشد که در مسابقات شرکت کنم. یک مقدار آرام‌تر شوم در مورد آینده ورزشی‌ام فکر می‌کنم و شاید برای همیشه ورزش را کنار بگذارم. با اتفاقاتی که می‌افتد دیگر ورزش کردن فایده‌ای ندارد.
سلیمی در مورد اینکه آیا هر دو حرکت‌تان صحیح بود یا خیر، گفت: در وزنه ۲۴۲ کیلوگرم یک مقدار آرنجم لغزش داشت و من هم به تصمیم داوران احترام گذاشتم اما واقعاً در وزنه ۲۵۲ کیلو به هیچ وجه نمی‌شود آن حرکت را خطا اعلام کرد. شاید این را من بگویم کسی قبول نکند اما کارشناسان و داوران داخلی و خارجی هستند که کارشناسی می‌کنند. آقای کاکیاشویلی که مدال یک ضرب را اهدا کردند پشت صحنه آمد و به من دلداری داد. این مسائل سیاسی بود و ورزشی نیست. با این مسیری که وزنه‌برداری طی می‌کند روز به روز کثیف‌تر می‌شود و در این ورزش کثیف نبودن بهتر از ماندن است.

نظر شما