شناسهٔ خبر: 22877745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

آقای رئیس جمهور همه چیز را گل و بلبل نشان ندهید/ آمارهای ارائه شده توسط روحانی از سوی سایر دستگاه‌ها رد می‌شود

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور تکیه بر آمارهایی می‌کند که این آمار و گزارشات از طرف دیگر دستگاه‌ها رد می‌شود و حتی برخی مواقع آمارهایی که دولت مردان ارائه می‌کنند با آمارهای اعلامی از سوی شخص رییس‌جمهور متناقض است.

صاحب‌خبر -

سید محمدجواد ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر با اشاره به سخنان رئیس‌ جمهور در برنامه زنده تلویزیونی و همچنین در جمع دانشجویان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: من معتقدم همانطور که در دولت یازدهم شاهد آن بودیم، روحانی همچنان مشاوران قابل اعتماد و صالحی ندارد.

وی افزود: تصور من این است، مشورت‌هایی که مشاوران به روحانی می‌دهند و تصویری که از وضع جامعه و وضعیت اقتصادی، فرهنگی، امور سیاسی برای او ترسیم می‌کنند با واقعیات در جامعه همخوانی ندارد، به همین دلیل موضع‌گیری‌ها و سخنرانی‌هایی که روحانی انجام می‌دهد با واکنش سرد و واکنش‌های مردمی روبه‌رو می‌شود.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما در بین مردم حضور داریم و از مراکز و مکان‌های مختلفی بازدید می‌کنیم و متوجه می‌شویم که انتظاراتی که از روحانی به عنوان رییس‌جمهور داشته‌اند برآورده نشده است.

وی تصریح کرد: رئیس‌ جمهور تکیه بر آمارهایی می‌کند که  این آمار و گزارشات از طرف دیگر دستگاه‌ها رد می‌شود و حتی برخی مواقع آمارهایی که دولتمردان ارائه می‌کنند با آمارهای اعلامی از سوی شخص رئیس‌ جمهور متناقض است.

ابطحی با بیان اینکه تناقض در آمار اعلامی دولت باعث بی‌اعتمادی مردم به دولت شده است، تصریح کرد: اینکه روحانی همه چیز را گل و بلبل تصور می‌کند، دور از واقعیت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه روحانی باید تا زمان نگذشته و دیر نشده در کانال‌های اطلاعاتی و مشاورین خود تغییراتی انجام دهد، خاطرنشان کرد: رئیس‌ جمهور به جای سخنرانی‌های یک طرفه در جمع دانشگاهیان، در جلسه پرسش و پاسخ با قشرهای گوناگون شرکت کند، شخصاً در بین توده‌های مختلف مردم حاضر شود و در مواجه با مردم شاهد باشد که در بطن مردم جامعه چه می‌گذرد.

انتهای پیام/ذ

نظر شما