شناسهٔ خبر: 22877663 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اتخاذ تدابیر امنیتی در اطراف سفارت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در اردن

مقامات اردن، همزمان با تحصن نمایندگان پارلمان این کشور در برابر سفارت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، تدابیر امنیتی در اطراف این سفارت‌ها اتخاذ کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از مردم و نمایندگان پارلمان اردن در برابر سفارت آمریکا و رژیم اسرائیل در شهر أمان تحصن کردند.

بنا بر اعلام خبرگزاری عمون اردن، بیش از20 نماینده پارلمان این کشور در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به شهر قدس در برابر سفارت آمریکا و اسرائیل تحصن کرده‌اند.

همزمان با نزدیک شدن به سخنرانی دونالد ترامپ و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مقامات اردنی تدابیر امنیتی در اطراف سفارتهای آمریکا و اسرائیل تشدید کرده‌اند.

احمد ابوالغیط،‌ دبیر کل اتحادیه عرب نیز در همین ارتباط هشدار داد انتقال سفارت آمریکا به قدس روند گفت‌وگوهای صلح بین اعراب و اسرائیل را از بین خواهد برد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با رئیس تشکیلات خودگران فلسطین، پادشاه اردن و نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس خبر داد.

این تصمیم ترامپ به معنای به‌رسمیت شناخت قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است که پیشتر هفته گذشته یک مقام مسئول در کاخ سفید گفته بود ترامپ در سخنرانی خود به روز چهارشنبه (امروز) پایتختی قدس را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

نظر شما