شناسهٔ خبر: 22874777 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با پاکسازی نقاط آلوده به داعش در استان دیرالزور

نیروهای سوری از دو محور البوکمال و المیادین به هم رسیدند

نیروهای تحت فرماندهی سرهنگ سهیل الحسن از چندی پیش از جنوب شرق المیادین به سمت شهر البوکمال در حال عملیات بودند که امروز با هم در اطراف این شهر دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای متحد، در محور جنوب شرقی شهر المیادین، همچنان در حال پاکسازی آخرین مناطق آلوده به بقایای داعش، به سمت شهر آزاد شده البوکمال هستند.

یک منبع نظامی بعدظهر امروز اعلام کرد که نیروهای سوری تحت فرماندهی سرهنگ «سهیل الحسن» که از محور المیادین در حال عملیات بودند، با همرزمان سوری خود در اطراف البوکمال دست دادند.

این منبع تأکید کرد که یگانهای ارتش، در حال تکمیل عملیات آزادسازی روستاهایی هستند که در کرانه باختری رود فرات واقع شده است.

نیروهای سوری که روز گذشته نیز پیشرفت زیادی در این محور داشتند، صبح امروز موفق شدند هفت روستای جدید را از تروریست‌های داعش پس بگیرند.

نیروهای سوری در این محور روستاهای «الجلاء، الرمادی، البقعان، الحسران، البرهم، المسلخة و السلام» واقع در غرب البوکمال را آزاد کردند.

بعد از پاکسازی شهر البوکمال در جنوب شرق سوریه، دیگر شهر مهمی تحت کنترل این گروه تروریستی باقی نمانده و شهرکها و روستاهای کوچک یک به یک در حال پاکسازی است. 

ارتش سوریه ماه گذشته کنترل شهر البوکمال را در دست گرفت و آن را آزاد کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما