شناسهٔ خبر: 22873740 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در اعتراض به تصمیم ترامپ برای قدس صورت گرفت

درگیری بین نظامیان صهیونیست و جوانان خشمگین فلسطینی در بیت لحم

منابع فلسطینی از وقوع درگیری بین نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در بیت لحم خبر دادند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امروز چهارشنبه درگیری‌هایی بین نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی که به تصمیم دونالد ترامپ در خصوص انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس و به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، اعتراض داشتند، در شمال بیت لحم رخ داد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، جوانان فلسطینی جاده قبه راحیل در شمال بیت لحم را بسته و به سوی نظامیان صهیونیست سنگ پرتاب کردند.

بر اساس این گزارش، درگیری‌هایی نیز در اردوگاه العروب در شمال الخلیل به وقوع پیوست که نظامیان صهیونیست در این درگیری‌ها اقدام به تیراندازی کردند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در آستانه به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، در قدس و کرانه باختری حالت آماده‌باش فوق العاده اعلام شده است.

مسئولان آمریکایی اعلام کردند که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امروز قدس را پایتخت اسرائیل اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین از سازماندهی تظاهرات‌ها و راهپیمایی‌های خشم در تمام مناطق فلسطین برای اعلام مخالفت با تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت خود به قدس یا به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل خبر دادند.

گروه‌های فلسطینی، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آینده را روزهای خشم در سراسر فلسطین اعلام کردند.

گروه‌های ملی فلسطین همچنین از سازماندهی یک راهپیمایی مرکزی که روز پنجشنبه در شهر رام‌الله در کرانه باختری برگزار می‌شود، خبر دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما