شناسهٔ خبر: 22873246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله اعرافی در جشن میلاد نبی اکرم در بندرعباس:

ارتقای سطوح مدارس علمیه پیگیری می شود

آیت الله اعرافی در مراسم جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) در بندرعباس، گفت: ارتقای سطوح مدارس علمیه استان ها با سرعت و قدرت پیگیری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ائمه جمعه، مدیران و معاونین مدارس علمیه استان، طلاب مدرسه النبی(ع) و علما و طلاب اهل سنت، جشن میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی و ارائه گزارشات از سوی حجت الاسلام روح الله اولیایی مدیریت حوزه علمیه النبی(ص) بندرعباس آغاز شد و در ادامه با مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) ادامه پیدا کرد.

سپس دوتن از طلاب مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس به نمایندگی از بقیه طلاب در محضر آیت الله اعرافی به بیان نقطه نظرات و انتقادات و مشکلات پرداختند.

در ادامه این مراسم، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه ضمن تبریک این ایام و با اشاره به آیات سوره ضحی گفت: حوزه پیامبر(ص)، حوزه امام صادق(ع) و حوزه علمای دین ما حوزه ای است که در غم امت و در غم دوری از خدا می سوزد و این امر نشانه حوزه انقلابی و حوزه همیشه در صحنه است. 

وی تاکید کرد: با توجه به رهنمود های رهبری عظیم الشان و حمایت های مرجعیت و با جمع آوری نظرات صاحب نظران منشوری را تدوین کرده ایم که با وجود تمام محدودیت ها آن را اجرایی خواهیم کرد.

مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: ارتقای حوزه های استانی و مدارس علمیه شهرستان ها یکی از محور های این منشور است و بالا بردن سطوح مدارس استان وظیفه ما است و با سرعت و قدرت دنبال  می کنیم.

آیت الله اعرافی در پایان تاکید کرد: رسمیت بخشی به سطح دو، سه و چهار، راه اندازی درس های خارج در استان ها، واسپاری اختیارات در حوزه امتحانات شفاهی، تدوین رشته های مورد نیاز در هر استان و راه اندازی گروه های علمی از اساتید از دیگر برنامه های در حال اجرا است./۸۵۱/پ۲۰۲/ب۱

نظر شما