شناسهٔ خبر: 22860830 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

فیلمبرداری فاز دوم «محکومین»پایان یافت

سینماپرس: تهیه کننده مجموعه «محکومین» از اتمام فیلمبرداری اپیزود دوم این مجموعه به کارگردانی حسین قناعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، «محکومین» یک مجموعه اپیزودیک است که دو کارگردان به طور همزمان اپیزودهای اول و دوم آن را می سازند. بهروز مفید تهیه کننده  با اعلام این خبر افزود: گروه دوم به کارگردانی حسین قناعت که ۱۱ اپیزود از این مجموعه را ساخته است، امروز به کار خود پایان می دهد. این در حالی است که گروه دیگر به کارگردانی سید جمال سید حاتمی که ۹۱ اپیزود سریال را کارگردانی کرده نیز تا ۲۴ آذر به کار خود پایان می دهد.
وی همچنین عنوان کرد: ملیکا شریفی نیا به تازگی به گروه پیوسته است و یکی دو بازیگر دیگر هم قرار است به جمع بازیگران اضافه شوند که هنوز مشخص نشده اند. وی افزود: مراحل فنی سریال «محکومین» نیز همزمان با تصویربرداری انجام می شود تا این مجموعه دی ماه روی انتن برود.
مفید درباره اپیزودهایی که در حال تولید است توضیح داد: اپیزود «محبت» را یک گروه و اپیزود «دختر فراری» را گروه دیگر فیلمبرداری می کنند. در اپیزود «دختر فراری» ملیکا شریفی نیا بازی می کند و در اپیزود محبت کمند امیر سلیمانی و شیرین اسماعیلی از بازیگران اصلی هستند.


وی درباره استقبال مخاطبان از سریال «محکومین» بیان کرد: به موضوع جدیدی در این سریال پرداخته شده است، مجازات جایگزین موضوع تازه ای است و در هر قسمت تلاش شده که به یک مسئله اجتماعی بپردازیم و یک سری الگوهای رفتاری در آن نشان داده شود. در مجموع امیدواریم نگرش جدیدی در مخاطبان ایجاد کنیم تا این سریال در محتوا مورد استقبال قرار گیرد و در فضای تصویری کار هم هر دو گروه تولید تلاش کرده اند که اتفاق خوبی بیفتد، ولی کار از کارهای کلیشه ای که در فضای خانواده و تکراری تولید می شود دور است.
گفتنی است، «محکومین» ۳۰ قسمت و هر قسمت یک اپیزود است یعنی ۳۰ تله فیلم که هربار به یک موضوع می پردازد و دو گروه کارگردانی دارد که کارگردان گروه اول سیدجمال سید حاتمی و کارگردان گروه دوم بر عهده حسین قناعت است. برای این که «محکومین» زودتر به پخش برسد از دو گروه استفاده شد و هر دو گروه هم همزمان کار را پیش می برند. دو گروه کارگردانی و دو گروه تدوین در کنار هم تولید سریال را انجام می دهند.

نظر شما