شناسهٔ خبر: 22860407 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سکوت مسلمانان در برابر اقدامات وقیحانه دشمنان جایز نیست

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سعودی‌ها رژیم صهیونیستی را در مسیر تحقق اهداف ضد اسلامی‌اش همراهی می‌کنند، گفت: سکوت مسلمانان در برابر اقدامات وقیحانه دشمنان جایز نیست.

صاحب‌خبر -

سکوت حاکمان اسلامی در برابر جنایات صهیونیستها تعجب آور است«محمدجواد جمالی نوبندگانی» نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه هیچ ملتی مانند فلسطین تاکنون در تاریخ با این همه ظلم و جنایات روبه‌رو نبوده است، اظهار داشت: فلسطین سرزمینی است که مالکان اصلی آن فلسطینیان هستند، این موضوع را رژیم صهیونیستی هم به خوبی می‌داند؛ اما زیاده‌خواهی از صفات سلطه‌گران است. آن‌ها برای تصرف کامل این سرزمین از گرفتن جان مردم بی‌گناه هم دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سکوت برخی حاکمان عرب در خصوص تصمیمات اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال پایتخت حکومت باطلشان از تل‌آویو به بیت‌المقدس ظلم در حق سایر کشورهای اسلامی به‌ویژه مسلمانان فلسطین است، افزود: همراهی آل سعود به‌عنوان یک کشور مسلمان با رژیم صهیونیستی در مسیر تحقق اهداف دشمنان اسلام، استکبار را جری‌تر می‌کند. عربستان دچار دوگانگی شخصیتی شده که از یک طرف خود را داعیه‌دار اسلام می‌داند و از طرف دیگر زیر پرچم غربی‌ها تیشه به ریشه اسلام می‌زند. آل سعود مروّج اسلام آمریکایی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با توجه اینکه خداوند در قرآن، آنان که در برابر ظلم به برادران مسلمانشان بی‌اعتنا هستند را مورد ملامت قرار داده است، تصریح کرد: سکوت مسلمانان در برابر اقدامات وقیحانه دشمنان جایز نیست؛ چراکه آمریکا با قرار دادن سفارت خود در بیت‌المقدس و همچنین تحریک رژیم صهیونیستی برای تثبیت پایتختش در این خاک مقدس، سعی بر این دارد که اسرائیل را در مجامع بین‌المللی به رسمیت معرفی کند.

نوبندگانی مجاهدت‌های مدافعان حرم در پاکسازی کشورهای اسلامی عراق و سوریه از لوث داعش را نشانه اقتدار اسلام و همچنین وحدت میان رزمندگان دانست و گفت: امنیت حرمین آل‌الله در منطقه تثبیت شده است؛ اما ایستادگی مدافعان حرم در برابر دشمنان تمام‌ناشدنی است؛ چراکه مدافعان حرم زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) هستند و در هر گوشه‌ای از جهان که احساس تکلیف کنند، به یاری مظلومین خواهند رفت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما