شناسهٔ خبر: 22860197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

پیشنهادی برای تیم انگلیس؛

بازیکنان انگلیسی چلسی نباید آزار را بزنند

آنتونیو کونته به‌شوخی گفته که گری کیهیل و دنی درینک‌واتر نباید در تمرینات چلسی ادن آزار را بزنند.

صاحب‌خبر -
خرداد ،آنتونیو کونته به‌شوخی گفته که گری کیهیل و دنی درینک‌واتر نباید در تمرینات چلسی ادن آزار را بزنند.

به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، انگلیس در جام جهانی 2018 با بلژیک همگروه است و آزار ستاره این تیم است. این بازیکن بلژیکی در برد 3 بر یک چلسی مقابل نیوکاسل دو گل زد و نمایشی درخشان داشت. یک گل او با پنالتی چیپ بود.
کونته گفت: «قرعه‌کشی را دیدم. انگلیس و بلژیک در یک گروه افتاده‌اند. دو تیم از هر گروه صعود می‌کنند. انگلیس و بلژیک بخت‌های اول صعود در این گروه هستند. دیدن بازی آنها خاص خواهد بود؛ انگلیس مقابل بلژیک. اگر فرصتش را داشته باشم دوست دارم این بازی را تماشا کنم.»
از او پرسیدند که چه پیشنهادی برای تیم انگلیس دارد و او با شوخی گفت: «کیهیل و دنی هستند. باید با آنها صحبت کنم و بگویم که در تمرینات ادن آزار را نزنند!»
او درباره عملکرد آزار گفت: «به نظرم بازی خیلی خوبی داشت. به نظرم از این سبک بازی بسیار لذت می‌برد. او بازیکن مهمی است و می‌توانیم با او سیستم‌مان را عوض کنیم. او می‌تواند در نقش مهاجم دوم بازی کند، و می‌تواند در سیستم 3-4-3 شماره 10 باشد. امروز، ادن و آلوارو همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و من بازی ترکیبی زیادی را از این دو دیدم. خوشحالم اما می‌دانید که در این لیگ یک تیم هست که دارد کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهد و آن تیم منچسترسیتی است اما مهم است که ما به خودمان توجه داشته باشیم و گام به گام، و بازی به بازی پیش برویم.»

نظر شما