شناسهٔ خبر: 22858371 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدامات سپاه کار فوق امدادی به محرومان است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اقدامات سپاه پاسداران به نوعی کار فوق امدادی برای رفع محرومیت است.

صاحب‌خبر -

اقدامات سپاه کار فوق امدادی به محرومان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح ۴ هزار و ۱۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران، اظهار کرد: کار کمیته امداد رسیدگی به محرومان است و سپاه هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهد، حتی می‌توان گفت اقدامات سپاه پاسداران به نوعی کار فوق امدادی برای رفع محرومیت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه فقر باید ریشه‌کن شود، ادامه داد: البته این را نباید فراموش کرد که فقر دشمن بسیار سختی است.

وی افزود: نیروهای مسلح در هر کجا وارد شده‌اند پیروز از میدان بیرون آمدند، اما در موضوع فقر هنوز فتح حاصل نشده که باید این اتفاق بیفتد.

فتاح با تاکید بر این موضوع که اقدامات سپاه نشان داد که مسیر تبیین شده و در حال حرکت به سمت قله هستیم، گفت: ما باید کاری کنیم که مردم مناطق محروم فعالیت‌های خود را انجام دهند و دستگاه‌های اجرایی کمک کنند یا به عبارت بهتر خوداشتغالی را بین تک تک افراد مناطق محروم ترویج دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: ما در زلزله کرمانشاه اعلام کردیم ۶ هزار واحد مددجویی کمیته را بازسازی می‌کنیم، زیرا مددجویان تحمل مصیبت را ندارند، اما در حوزه محرومیت‌زدایی همه باید وارد عمل شویم و از بودجه‌های خود بگذاریم.

فتاح در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: در زلزله کرمانشاه نیروهای مسلح به خوبی وارد عمل شدند و مطمئن باشید که این اقدامات فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما