شناسهٔ خبر: 22858065 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

حسین قناعت «محکومین» را آزاد کرد +عکس

تصویربرداری سریال محکومین به کارگردانی حسین قناعت روز گذشته (13آذر) به اتمام رسید. «دست تو دست» عنوان برنامه ای تولیدی از گروه اقتصاد و توسعه شبکه پنج سیماست که اولین قسمت آن دوشنبه 27 آذر ساعت 16:30بر روی آنتن شبکه پنج می رود. بهرام شاه محمدلو یا همان آقای حکایتی معروف دهه شصتی ها به مناسبت روز تولدش اینستاگرامش را به روز کرد. مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را باعکسی از اولین فیلم خود در مقام کارگردان به نام «مصادره» به روز کرد که در آن رضا عطارن با استایل جالبی حضور دارد. امیرحسین مدرس امروز با خوشنویس کتیبه ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) و حضرت رقیه(س) به گفتگو می نشیند. با حضور معاون صدا و مدیر رادیو ایران در جشن دوسالگی رادیو جمعه از اصغر سمسارزاده تجلیل شد. سریال ایتالیایی «پائولا، زنی که بر می گردد» از 27 آذر به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی محکومین، شنبه دوم دی از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت. صدای گرم، آشنا و برخورد صمیمانه‌ای دارد. فاطمه آل‌عباس گوینده با سابقه‌ رادیو، کارش را از مشهد آغاز کرده و سپس در تهران ادامه داده است. او که در عرصه صحنه و تصویر نیز تجاربی دارد، همچنان رادیو را برای فعالیت ترجیح می‌دهد و بارها موفق به دریافت جوایز گوناگون در حوزه گویندگی شده ‌است. سال‌هاست شنوندگان رادیو او را بیشتر با برنامه «خانه و خانواده» در رادیو ایران می‌شناسند. به بهانه سال‌ها فعالیت مستمر با این گوینده به گفت‌وگو نشستیم. اصغر همت از گزیده‌کارترین بازیگران سینما و تلویزیون ماست. بازیگری توانمند و نام‌آشنا که معتقد به اصول خاص خود است و بازی در هر نقش و مجموعه‌ای را براحتی نمی‌پذیرد. مخاطبان تلویزیون او را با ایفای نقش احمد گودرزی در «آژانس دوستی» می‌شناسند و مروان بن حکم «امام علی(ع)» و نیز حسن سرباز؛ شخصیتی که بنا بود در «هزاردستان» ماندگار مرحوم حاتمی پررنگ‌تر از این حرف‌ها باشد و شاید اگر این اتفاق رخ می‌داد، مسیر بازیگری همت در ادامه به شکلی ویژه‌تر رقم می‌خورد. یکی از ویژگی‌ها و کارکردهای رسانه، تولید خاطره است؛ بویژه هنر نمایش و سرگرمی که با حافظه تاریخی مخاطب پیوند خورده و با گذشت زمان به زایش نوستالژی منجر می‌شود. اگرچه تلویزیون به واسطه ماهیت بصری‌اش با حافظه تصویری مخاطب، ارتباط عمیق‌تری پیدا می‌کند و اسا

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، مجموعه تلویزیونی محکومین برای رسیدن به پخش در دی ماه، با دو کارگردان در حال تولید است و روز گذشته فیلمبرداری گروه حسین قناعت در لوکیشن شهرک غرب به پایان رسید.

در پلان های پایانی ملیکا شریفی نیا مقابل دوربین رفت و به این ترتیب پرونده تولید این سریال برای تیم حسین قناعت به پایان راه رسید.

به گفته بهروز مفید تهیه کننده مجموعه تلویزیونی محکومین، تا 10 روز آینده تصویربرداری تیم سیدجمال سید حاتمی نیز به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: این گروه در لوکیشن مجتمع قضایی در غرب تهران هستند و قرار است از امروز 14 آذر، جعفر دهقان بعنوان بازیگر جدید، مقابل دوربین برود.

این تهیه کننده همچنین از تدوین نهایی 15 قسمت از سریال محکومین خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر مشغول صداگذاری و موسیقی سایر قسمت ها هستیم. موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

مجموعه تلویزیونی محکومین به تهیه کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.

نظر شما