شناسهٔ خبر: 22856811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردار جعفری:

آل‌سعود رسما با رژیم صهیونیستی هماهنگ است/ سپاه سودی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی نمی‌برد

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه سودی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی نمی‌برد، گفت: سه تا چهار برابر بودجه‌ای را که از دولت می‌گیریم به همراه منابع و تجهیزات خودمان، صرف پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق مرزی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

سردار جعفری

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار محمدعلی جعفری در مراسم افتتاح ٤ هزار و ١٥٠ پروژه عمرانی محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه، اظهار کرد: محرومیت زدایی یکی از اقدامات بسیار مهمی است که سپاه مظلوم انجام می‌دهد و دشمنان از آن به عنوان کار اقتصادی یاد می‌کنند و در فضای مجازی آن را به صورت منفی انعکاس می‌دهند.

وی با بیان اینکه انجام پروژه‌های محرومیت زدایی، همه اش هزینه کردن است و سپاه هیچگونه سودی از این اقدامات نمی‌برد، گفت: سه تا چهار برابر بودجه‌ای که از دولت می‌گیریم را به همراه منابع و تجهیزات خودمان، صرف پروژه‌های محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق مرزی می‌کنیم.

‎فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور منجر به ایجاد ناامنی می‌شود و هر کجا که فقر باشد، پیامد‌های ناگوار و خطرناکی را همچون ناامنی به دنبال خواهد داشت؛ لذا سپاه با انجام فعالیت‌های محرومیت‌زدایی به دنبال برقراری امنیت پایدار به خصوص در مناطق مرزی است.


‎وی در ادامه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون هماهنگی با اقوام نمی‌تواند، زمینه‌ساز برقراری امنیت در کشور شود و در این رابطه لازم است دولت نیز در عرصه محرومیت‌زدایی به صورت گسترده‌تری حضور یابد.

‎فرمانده کل سپاه عنوان کرد: نگاه ما به «امنیت» و «دفاع» این است که پس از خنثی‌سازی ناامنی‌ها، به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بپردازیم و این امر تاکنون صورت گرفته است.

‎وی با بیان اینکه هر سال حدود ۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود، گفت: در کنار این فعالیت‌ها، قرارگاه‌های پیشرفت و آبادانی سپاه، نیروی دریایی سپاه و قرارگاه سازندگی و سایر رده‌ها نیز اقداماتی را انجام می‌دهند. آنچه در کنار مجاهدت‌های سپاه در عرصه‌ها و اقدامات دفاعی - امنیتی ارزش دارد، همین اقدامات محرومیت‌زدایی است؛ البته فرمانده معظم کل قوا از نیرو‌های مسلح انتظار دارند در این حوزه‌ها فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود با بیان اینکه نام اسلام را نمی‌توان بر آل سعود خائن اطلاق کرد، افزود: آن‌ها به دستور آمریکایی‌ها و با پشتیبانی آن‌ها در منطقه تفرقه افکنی می‌کنند. جای تاسف است که اکنون یک کشور مسلمان‌نشین منطقه یعنی رژیم سعودی خود را با دیگر کشور‌های مسلمان منطقه مانند ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان درگیر کرده است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آل سعود رسما و علنا با رژیم صهیونیستی هماهنگ است و اخیرا به همکاری شان اقرار هم کرده اند.

‎سرلشکر جعفری تصریح کرد: آزادی و زیر بار ظلم و پذیرش خواسته‌های استکبار جهانی نرفتن، انتظار ملت‌های منطقه است. در واقع جرم مردم عراق، سوریه، یمن و بحرین این است که نمی‌خواهند زیر بار ظلم و پذیرش خواسته‌های استکبار جهانی بروند.

انتهای پیام/

نظر شما