شناسهٔ خبر: 22856558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با فارس:

فدراسیون فوتبال به اندازه کافی پول برای تدارک بازی‌های بزرگ برای تیم ملی دارد/ 4 سال پیش هم می‌گفتند مسی مقابل ایران کولاک می‌کند

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران گفت: به قرعه تیم ملی خوش‌بین هستم و به نظر من توان صعود از گروه را داریم.

صاحب‌خبر -

مهرداد میناوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ابتدا دوست دارم در مورد حضورم در مشهد صحبت کنم، هرکدام از ما نسبت به جامعه و کشوری که در آن زندگی می‌کنیم مسؤول هستیم، خیلی دوست داشتم برای جشن گرفتن اتفاقات خوب کنار هم جمع می‌شدیم، نه برای همدردی با مردم زلزله‌زده کرمانشاه، با پیشنهاد خانواده نوروزی تصمیم گرفتیم پیراهن هادی که منقش به نام امام رضا (ع) است را برای کمک به مردم زلزله‌زده بفروشیم، با تمام مشغله‌ای که داشتم وظیفه دانستم تا در این امر شرکت کنم، در ابتدا احساساتی بودیم، اما حالا که چند هفته از زلزله گذشته و هنوز مردم پیگیر هستند، احساس خوبی دارم و تا موقعی که هموطنان ما در کرمانشاه سقف و سرپناه نداشته باشند فکر ما راحت نخواهد شد.

وی با اشاره به همگروهی ایران با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، اضافه کرد: خدا می‌داند اهل تملق و چاپلوسی نیستم و قصد ندارم به بازیکنان تیم ملی روحیه بدهم، اما من بعد از قرعه‌کشی خیلی خوشحال بودم. درست است گروه ما سخت است، اما با این بازی‌های بزرگ است که نگاه دنیا به فوتبال ما معطوف می‌شود.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در خصوص آماده‌سازی تیم ملی ادامه داد: در بخش تدارکات هم می‌توانیم حتی با تیم‌های بزرگی چون هلند و ایتالیا بازی کنیم که حذف شدند، البته کی‌روش صلاح تیم ملی را بهتر می‌داند، باید بدانیم فوتبال چقدر در بالا بردن غرور ملی مؤثر است. باید کار کنیم؛ مثل چند سال اخیر به عنوان یک فوتبالیست سابق برای تیم ملی شانس صعود قائل هستم.

لژیونر سابق فوتبال ایران بیان کرد: تجربه روزهای سخت که در آن کارهای بزرگ انجام دادیم را داریم، اما اگر از جام جهانی هم حذف شویم اتفاق خاصی رخ نداده است، چون دو تیم خوب و قدرتمند در گروه ما حضور دارند، اما مراکش تا حدود زیادی هم سطح ما است.

میناوند در خصوص صحبت‌های روزهای اخیر افزود: چهار سال پیش هم زیاد حرف می‌زدند و می‌گفتند مسی در بازی مقابل ایران کولاک کرده و می‌تواند آقای گل شود، اما همه دیدند چه نمایش قابل قبولی داشتیم و اگر پنالتی به نفع تیم ملی اعلام می‌شد شرایط بازی به کلی فرق می‌کرد و اتفاقات دیگری رقم می‌خورد، همچنان می‌گویم یک ایرانی هستم و امیدوار به صعود، هرچند که پول خرج‌ کردن و برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب اقدام مهمی است که می‌توانیم انجام دهیم، فدراسیون هم به قدر کافی پول دارد تا تدارک مناسب تیم ملی را ببیند.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران متذکر شد: شوخ‌ترین مردم دنیا هستیم، اما مطمئنا باید ترس را کنار بگذاریم، چراکه توانمندی کافی را داریم و در هر پست سه بازیکن خوب و از همه مهم‌تر یک مربی کاربلد داریم.

میناوند در پایان خاطرنشان کرد: تعامل باشگاه‌ها با تیم ملی بسیار مناسب است و خواسته‌های کی‌روش تا حدود زیادی برآورده شده است، به این تیم خوش‌بین هستم و مطمئنم بازیکنان متوجه هستند در چه ویترین مهمی حضور دارند، ویترینی که راه آنها را برای حضور در سطح اول فوتبال دنیا باز می‌کند.

انتهای پیام/ذ

نظر شما