شناسهٔ خبر: 22849613 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عراقچی در پاسخ به ایرنا:

وزارت خارجه تسهیلات لازم را برای حضور ورزشکاران کم بینا و نابینا در مسابقات برون مرزی فراهم می کند

تهران-ایرنا- معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه تسهیلات لازم را برای حضور ورزشکاران کم بینا و نابینا در مسابقات برون مرزی فراهم می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سید عباس عراقچی» شامگاه دوشنبه در حاشیه همایش «چشمان قهرمان» و تجلیل از ورزشکاران کم بینا و نابینا در پاسخ به سؤال ایرنا در خصوص چگونگی کمک وزارت خارجه برای مسابقات برون مرزی این ورزشکاران گفت: وزارت خارجه تسهیلات و نیازمندی ها لازم را فراهم می کند، ما به همه نمایندگی های خود ماموریت دادیم که در خدمت ورزشکاران به صورت کلی باشند؛ ورزشکاران معلول که جای خود را دارند.
عراقچی افزود: ورزشکاران کم بینا و نابینای ما توانمندی های زیادی دارند که قابل تقدیر است.
وی افزود: ما بیش از ١٢٠ هزار نابینا و ٥٥٠ هزار کم بینا در کشور داریم، این افراد محدودیت ها و مشکلاتی دارند که با برگزاری این مراسم ها و تقدیرها می خواهیم صدای آنان را به گوش مسؤولان برسانیم.
این عضو هیات رئیسه فدراسیون کم بینایان و نابینایان گفت: توفیق دارم چند سالی است عضو این فدراسیون هستم، تلاش داریم در پیشبرد اهداف این ورزش گام برداریم.
به گزارش ایرنا، همایش تجلیل از مدال‌آوران نابینا و کم‌بینا که در بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب مدال شده‌اند با عنوان «چشمان قهرمان» عصر امروز با حضور«سیدعباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه «محمود خسروی‌وفا» رئیس کمیته ملی پارالمپیک، «فریبا محمدیان» و «غلامرضا شعبانی بهار»، دو معاون وزیر ورزش و جوانان در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.
در این مراسم از 25 مدال‌آور پارالمپیکی که نابینا و کم‌بینا هستند، تجلیل شد.
سیام**9314**9121**3070**1449*خبرنگاران: سمیه لاری / داود توسلی**انتشار دهنده: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما