شناسهٔ خبر: 22843301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با میزان:

انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس، عکس‌العمل جهان اسلام را در پی خواهد داشت

خبرگزاری میزان- سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: موضوع انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس یک حرکت تهاجمی بوده و طبیعی است که چنین عملی، عکس‌العمل جهان اسلام را در پی خواهد داشت چرا که قدس متعلق به مسلمانان و مسلمان‌نشین است و پایتخت رژیم اشغالگر نباید به هیچ وجه در این منطقه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

ببب

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان،  با اشاره به موضوع انتقال سفارت امریکا در اراضی اشغالی فلسطین از تل‌آویو به بیت‌المقدس گفت: به دنبال ناکامی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، این حرکت اقدامی برای جبران بخشی از این ناکامی‌ها قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس یک حرکت تهاجمی است گفت: طبیعی است که چنین عملی عکس‌العمل جهان اسلام را در پی خواهد داشت چرا که قدس متعلق به مسلمانان و مسلمان‌نشین است و پایتخت رژیم اشغالگر نباید به هیچ وجه در این منطقه قرار گیرد.

سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک کشور‌های اسلامی نسبت به این حرکت واکنش نشان خواهند داد و این مسئله باعث اعتراض در سرزمین‌های اشتغالی خواهد شد بنابراین این حرکت یک نوع حرکت تهاجمی در پی سیاست‌های تجاوزگرایانه رژیم صهیونیستی است که در هر اقدامی سعی می‌کند یک قدم جلو بیاید و به تجاوز خود ادامه دهد. 

سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه رژیم اسرائیل را به رسمیت و مشروعیت نمی‌شناسد و قطعاً ایران با این اقدامات تجاوزگرایانه رژیم صهیونیستی به شدت مخالف است.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما