شناسهٔ خبر: 22831325 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

هتل‌های ارزان و باکیفیت در شهر مشهد + تصاویر

در این مقاله شما را با هتل های ارزان قیمت و با کیفیت شهر مشهد و نحوه رزرو هتل مشهد آشنا می کنیم و با یک سایت معتبر در رزرو هتل آشنا می شوید.

صاحب‌خبر -

امروزه کسب اطلاع از امکانات هتل ها نسبت به گذشته بسیار ساده تر شده است. دیگر نیازی نیست مستقیما با هتل تماس بگیرید. با بهره گیری از فضای مجازی می توانید هتلهای شهر مقصد را پیش از سفر از نظر امکانات و موقعیت مکانی بررسی کرده و با مقایسه شرایط، امکانات و قیمت، اقدام به رزرو هتل نمایید. لازم است با سایتی آشنایی داشته باشید که علاوه بر اینکه لیست کاملی از هتلها را با ذکر موقعیت مکانی و امکانات، به شما ارائه می دهد، امکان مقایسه هتلها را نیز برای شما فراهم کند و به معرفی جاذبه های گردشگری را در مقاصد برتر مسافرتی هم بپردازد.

 

 

 

رزرو هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز یکی از هتل‌های سه ستاره تاپ شهر مشهد مقدس است. این هتل در نزدیکی حرم قرار دارد، به همین دلیل یکی از هتل‌های پرطرف‌دار به حساب می‌آید. رستوران هتل خانه سبز با ظرفیت 200 نفر پذیرای مسافرین محترم است. هتل خانه سبز به دریافت دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذائی HACCP و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی ۱۸۰۰۱ OHSAS از ARC کانادا و گواهینامه های امنیت توریست SFT و رضایت مشتری CS از MI انگلستان نائل گردیده است. این هتل برای رفاه حال زائران عزیز سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر رایگان را نیز در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر نظیر امکانات هتل و قیمت ها به صفحه رزرو هتل خانه سبز مشهد مراجعه کنید.

 

 

 

هتل سپنتا مشهد-(اسپیناس سابق) مشهد

هتل سه ستاره سپنتا (اسپیناس) مشهد در مهر ماه 94 افتتاح گردیده است و دارای 32 واحد مجزا و 8 واحد کانکت است. این هتل زیبا و تازه ساز برای آسایش هر چه بیشتر مهمانان خود گشت درون شهری و برون شهری را در نظر گرفته است. این هتل در محدوده‌ی طرح ترافیک قرار دارد و ظرفیت رستوران آن 70 نفر است. همچنین کلیه امکانات رفاهی و استاندارد هتل‌داری در هتل سپنتا (اسپیناس) به صورت مناسب و استانداردرعایت می‌شود و از این رو باعث جذابیت و محبوب شدن این هتل در بین زائران شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر نظیر امکانات هتل و قیمت ها به صفحه هتل سپنتا مشهد-(اسپیناس سابق) مشهد مراجعه کنید.

 

 

هتل اطلس مشهد

هتل سه ستاره اطلس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای اتاق‌های شیک در دو نوع کلاسیک و رویال و 500 تخت است، همچنین در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و پارکینگ آن رایگان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر نظیر امکانات هتل و قیمت ها به صفحه هتل اطلس مشهد مراجعه کنید.

 

 

 

هتل الغدیر مشهد

لابی بزرگ و زیبا به مساحت 1000 متر مربع  286 باب اتاق دو تخته: سه تخته:آپارتمان های یک و دو خوابه،صبحانه خوری به صورت بوفه با ظرفیت 11000 نفر، امکان تماس تلفنی داخلی و بین المللی در اتاق،تاکسی اختصاصی هتل،فست فود سلطان با ظرفیت 500 نفر،آسانسورهای ششگانه سریع، پذیرش 24 ساعته ، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ24ساعته، اینترنت بیسیم رایگان در محیط لابی و اتاق،سونا خشک :بخار:حوضچه آب سرد و جکوزی، کافی نت برای دسترسی به اینترنت،گیم نت برای سرگرمی کودکان، امکانات فکس و بیزنس سنتز، بازار الغدیر دارای مجموعه ای از فروشگاه های معتبر، دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر، سالن همایش بین المللی جهت برگزاری کنفرانس، دستگاه خودپرداز شتاب در داخل لابی هتل، لاندری و ... این هتل دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نظیر امکانات هتل و قیمت ها به صفحه هتل الغدیر مشهد مراجعه کنید.

 

 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا در خیابان پاسداران و منطقه خوش آب و هوای شهر مشهد مقدس واقع شده است. این هتل رو به روی سینما قدس قرار گرفته است. آخرین بازسازی مجموعه در سال 1388 انجام شده است . هتل آسیا در 6 طبقه طراحی شده و دارای 156 واحد اقامتی با ظرفیت های مختلف است. اکثر اتاق‌های این هتل دارای منظره رو به شهر بوده و آفتاب‌گیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر نظیر امکانات هتل و قیمت ها به صفحه هتل آسیا مشهد مراجعه کنید.

 

 

معرفی سایت جاینت

سایت جاینت یکی از معتبرترین، کامل ترین و مورد اعتمادترین سایتهای معرفی هتل های داخلی و خارجی است. در این سایت لیست کاملی از هتلها را، با مناسب ترین قیمت، در مقصد مورد نظرتان مشاهده می کنید و با امکانات منحصر به فردی که سایت جاینت در اختیارتان قرار می دهد، می توانید گزینه های مورد توجه را با هم مقایسه کرده و با توجه به انتظاری که از محل اقامتتان دارید، بهترین را انتخاب کنید. https://giant.ir/hotel

علاوه بر اینکه در این سایت، نه تنها رزرو هتل، بلکه انتخاب و رزرو پرواز را هم می توانید انجام دهید.

برچسب‌ها:

نظر شما