شناسهٔ خبر: 22815020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر اطلاعات: نباید نسبت به توطئه تروریست ها و اهداف آنان علیه کشور غافل شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز شنبه در نشست شورای اداری استان قزوین با تبریک ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛ بت شکنی، مدیریت استثنائی در تشکیل امت واحده و پیروزمندی های میدان های نبرد را از ویژگی های پیامبر گرامی اسلام دانست و افزود: در این بین، ُخلق عظیم ویژگی برجسته حضرت محمد (ص) بود.
وی در ادامه گفت: براساس تعالیم اسلامی وحدت،غذای جامعه اسلامی است و باید در برابر توطئه ها و موضع گیری های دشمن وحدت داشت.
حجت الاسلام علوی با اشاره به روایاتی از امیر المومنین علی (ع)، افزود: وحدت موجب مستحکم تر شدن روابط می شود و برخلاف آن اختلاف و چنددستگی مایه زمین خوردن و هلاکت ملت ها خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش توفیق خدمت به مردم و مرجعیت و گره گشایی از مردم را توفیق الهی دانست و گفت: باید از افزایش مراجعات مردمی دلخور نشد و شکر نعمت را با افزایش ارائه خدمات به جا آورد.
حجت الاسلام علوی خطاب به مسئولان استانی گفت:همه ما در معرض امتحان الهی هستیم و باید به این مسئولیت ها به عنوان امانت بنگریم و در جهت خدمت رسانی به مردم از آن استفاده کنیم.
وزیر اطلاعات خدمت رسانی به مردم را حق آنان دانست و گفت: باید بدون منت به ولی نعمتان خود خدمت کنیم و از کار مردم گره گشایی نماییم.
وی افزود: در تعامل با مردم نرم خویی و مهربانی موجب استحکام پایه‌های نظام اسلامی می شود و باید توجه داشت که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر خداوند و ائمه و مردم به پا شده است و باید رضایت آنان اصل قرار گیرد.
وزیر اطلاعات بر رعایت حق الناس به عنوان اصلی که تضییع آن گناهی نابخشودنی در درگاه احدیت است تاکید کرد و گفت: مسئولان بیشتر کارشان با حق الناس است و روز قیامت باید پاسخگو باشیم ، بنابراین باید با مردم مهربانی کنیم.
حجت الاسلام علوی با اشاره به نامه امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر، افزود: مهر و محبت با مردم در دستور کار کارگزار این امام بزرگوار قرار گرفته است و هیچ تفاوتی میان مسلمانان و دیگر مذاهب و ادیان قائل نشده است.
وزیر اطلاعات گفت: امنیت، عدالت و معیشت باید برای همگان فراهم شود و از ظلم به همه کسانی که زیر پرچم حکومت اسلامی قرار گرفتند،جلوگیری کرد.
حجت الاسلام علوی با بیان اینکه امیرالمومنین علی (ع) در احقاق حق زن یهودی فریاد می‌کشید و برای یک مسیحی نابینا و از کار افتاده اولین مستمری بازنشستگی در حکومت اسلامی را برقرار کرد، گفت: حکومت حق باید بستر را برای تبلیغ حق فراهم کند اما در مقام حکومت نباید حقوق حتی غیر مسلمانان را ضایع کند.
وزیر اطلاعات گفت: باید به کسانی که علیه نظام اقدام نکرده اند و دست به اسلحه نمی شوند خدمت کرد اما در مقابل با دشمنان باید با سختگیری برخورد شود.
وزیر اطلاعات با ابراز امیدواری برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردمان استان شهید پرور قزوین که مهد تربیت و رشد شهدایی همچون بابایی، رجایی و ابوترابی است، افزود: امنیت قزوین و این استان اقتصاد محور با تنوع قومی و اتباع بیگانه برای ما بسیار مهم است.
حجت الاسلام علوی گفت: داعش اکنون سرزمین و حاکمیت ندارد اما تروریست‌های تکفیری برنامه ریزی برای به چالش کشاندن کشورهای هدف دارند و نباید نسبت به توطئه های آنان غفلت داشته و باید از ضربه زدن آنها جلوگیری کرد.
وی افزود:در جهان بی ثبات پیرامون که هر روز صدای انفجار شنیده می‌شود امنیت بی بدیل در ایران برپا بود و در ایام اربعین و عاشورا تعدادی تروریست شناسایی و دستگیر شدند که ثمره همدلی و هم افزایی همه دستگاه ها بود.
وزیر اطلاعات ضمن قدردانی از اعضای شورای تامین استان،افزود: با اقدامات صورت گرفته در استان قزوین که از قطب های اقتصاد و سرمایه‌گذاری کشور است، امنیت بالایی حاکم است که جای قدردانی دارد.
در پایان این مراسم از خدمات بابایی مدیرکل سابق اداره اطلاعات استان قدردانی شد و موسوی نسب به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان معرفی شد.
6101*6012 خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*

نظر شما