شناسهٔ خبر: 22814697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سردار غيب‌پرور در مراسم تجليل بسيج از عليرضا کريمي: اقدام انقلابي وي جاي تقدير دارد، نه طعنه و کنايه

قهرمان روي سکوي پهلواني

روزنامه جوان / روزنامه جوان

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم تجليل بسيج از عليرضا کريمي خطاب به منتقدان حرکت ارزشمند اين كشتي‌گير در عدم رويارويي با نماينده رژيم صهيونيستي گفت: «اقدام عليرضا کريمي يک کار انقلابي است و جاي تقدير دارد، نه طعنه و کنايه.»

صاحب‌خبر -
سعید احمدیان

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم تجليل بسيج از عليرضا کريمي خطاب به منتقدان حرکت ارزشمند اين كشتي‌گير در عدم رويارويي با  نماينده رژيم صهيونيستي گفت: «اقدام عليرضا کريمي يک کار انقلابي است و جاي تقدير دارد، نه طعنه و کنايه.»
سالن همايش امام علي(ع) ستاد فرماندهي سپاه تهران بزرگ در ميدان سپاه ديروز ميزبان مقامات عالي کشوري و لشكري بود، بهانه اين حضور هم تجليل از عليرضا کريمي، کشتي‌گير جوانمرد کشورمان بود که هفته گذشته در حمايت از مردم مظلوم فلسطين مقابل نماينده رژيم صهيونيستي حاضر نشد. اين کار بزرگ باعث شد تا از سردار غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين، آذرنوش رئيس سازمان بسيج ورزشکاران، سردار يزداني و ميرجليلي سرپرست سازمان ورزش بسيج گرفته تا عبدالحميد احمدي معاون فرهنگي وزارت ورزش و خيلي‌هاي ديگر خودشان را به مرکز تهران برسانند و قدردان حرکت جوانمردانه کشتي‌گير کشورمان باشند. 
   
ارادت به خانواده شهدا

نه تنها دفاع از مظلوم بلکه ارادت کريمي به خانواده شهدا نکته ديگري است که اسماعيل احمدي، مسئول روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين در اين مراسم به آن اشاره مي‌کند، به خصوص که کريمي يکي از مدال‌هايش را به يکي از شهدا تقديم کرده است: «عليرضا يکي از مدال‌هايش را به شهيد توفيقيان اهدا کرده بود. مادر اين شهيد به خانه کريمي مي‌رود و مي‌گويد فرزندم را در خواب ديدم، او از عليرضا تشکر می‌کند و مدال را دوباره برمی‌گرداند. مادر شهيد کت و شلوار دامادي را که براي فرزندش تهيه کرده بود به عليرضا هديه مي‌دهد. اين پهلوان کشورمان همچنين جمعه شب وقتي خانواده شهيد مدافع حرم جلال‌وند که زمان زيادي از شهادت وي نمي‌گذرد، براي قدرداني به خانه عليرضا مي‌روند، مدال قهرماني نوجوانان جهانش را که خيلي براي او باارزش بود به اين خانواده شهيد تقديم مي‌کند. همه اينها نشان از بزرگي اين پهلوان دارد که نشان داد حرکتش در عدم مواجهه با نماينده رژيم اشغالگر قدس چه عقبه‌اي داشته است.»
   
اقدام کريمي يک حرکت انقلابي است 

در ادامه مراسم سردار غلامحسين غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تمجيد از کاري که عليرضا کريمي انجام داد، حرکت اين قهرمان کشورمان را ستود: «کاري که عليرضا کريمي انجام داد، اقدامي بزرگ و فوق‌العاده است که در تاريخ به يادگار خواهد ماند. ما رژيم جعلي صهيونيستي را رژيمي مي‌دانيم که عليه بشريت، همه خوبي‌ها و همه‌ ارزش‌هاي انساني اقدام مي‌کند. به همين دليل اصلاً مجالي نيست که يک ورزشکار و غيرورزشکار بخواهد با اين رژيم صهيونيستي ارتباطی داشته باشد.»

رئيس سازمان بسيج در ادامه صحبت‌هايش خطاب به کساني که حرکت عليرضا را زير سؤال برده‌اند، گفت: «اقدام عليرضا کريمي يک کار انقلابي است، کساني که اين حرکت بزرگ را زير سؤال مي‌برند از دو حالت خارج نيستند؛ حالت اول آن است که بگوييم اين افراد رژيم اشغالگر قدس را نمي‌شناسند که اميدواريم اينطور باشد، هرچند بعيد است کسي بعد از گذشت بيش از ۵۰ سال، با جنايات اين رژيم آشنا نباشد. حالت دوم اين است که عده‌اي عامدانه به عليرضا کريمي و اقدام قابل تقدير او حمله کردند که در اين صورت تکليف ما مشخص است و ما اين حرکت آنها را يک حرکت ضدانقلابي تلقي مي‌کنيم.»

سردار غيب‌پرور ادامه داد: «رژيم جعلي صهيونيستي در عرصه سياسي ام‌الفساد است. در قتل و غارت سرآمد است، در ابتذال و تهيه محتواي مبتذل نقش مستقيم دارد و در حمايت از گروه‌هاي تروريستي جزو پيشگامان است و نقش آشکاري در اين حوزه دارد. آيا کساني که طعنه مي‌زنند و لب به کنايه مي‌گشايند از حمايت‌هاي رژيم صهيونيستي از داعش و جنايات اين رژيم خبر ندارند؟ بايد از اين افراد پرسيد که به نظر آنها چرا داعش طي اين سال‌ها حتي يک گلوله هم به سمت اين رژيم اشغالگر شليک نکرده است؟!»

سردار غيب‌پرور از کساني که اين اقدام انقلابي را زير سؤال مي‌برند، خواست كه توبه کنند: «ما از هر حرکتي که در راستاي منافع ملي و سربلندي ايران باشد، حمايت مي‌کنيم و اين حمايت را وظيفه خود مي‌دانيم.» رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان با تمجيد از کريمي، او را عزيز ملت ايران دانست: «من ايشان را از قبل نديده بودم، اما اکنون ديدم چه جوان وارسته و مؤمني است و حتي پدر بزرگوارشان به بنده گفتند که عليرضا آرزوي ديدار با مقام معظم رهبري را دارد. من واقعاً به نوبه خودم و به نمايندگي از آحاد بسيجيان از اين حرکت پهلوان جوانمرد تشکر مي‌کنم و اميدوارم که در عرصه‌هاي ديگر نيز بتواند خوش بدرخشد. امروز عليرضا کريمي عزيز ملت ايران شده است.»
   
کريمي روي سکوي پهلواني

در پايان مراسم لحظه ويژه فرامي‌رسد، يک سکوي پهلواني روي سن قرار گرفته است تا کريمي اگرچه نتوانست در مسابقات قهرماني اميدهاي جهان روي سکوي قهرماني برود، اينجا در ايران روي سکوي پهلواني برود. کريمي روي سکو مي‌رود و مدال پهلواني‌اش را از سردار غيب‌پرور مي‌گيرد تا کار بزرگش توسط بسيج بيشتر ارج نهاده شود.

نظر شما