شناسهٔ خبر: 22811651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کی روش: باید به خوبی آماده شویم/اطمینان تاج برای تدارکات مناسب

تهران- ایرنا- «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی ایران، در دیدار با «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال به ضرروت آماده سازی مناسب در مسیر حضور در جام جهانی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تاج و کی روش که در روزهای اخیر ارتباط چندان دوستانه ای با یکدیگر ندارند و در گفت وگوهای مختلف یکدیگر را به انجام مناسب وظایف خود دعوت می کنند، در مسکو نشستی را برگزار کردند.
تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام قرعه کشی جام جهانی 2018 با تیم های مطرح اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شد و همین امر تاج و کی روش که در قرعه کشی نیز حضور داشتند را مجاب کرد تا نشستی برگزار کنند.
بنابر اعلام روز شنبه سایت فدراسیون فوتبال، این دیدار صمیمی در هتل «کراون پلازا» برگزار شد و مسائل مختلف مورد بحث قرار گرفت.
کی روش در این نشست بر تدارک مناسب تیم ملی برای حضور در جام جهانی تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی و با قرعه‌ای که نصیب تیم ملی شده، ضروری است تیم ملی را به خوبی آماده کنیم.
وی افزود: تیم ملی باید در شرایط مطلوب به روسیه اعزام شود، زیرا هر سه بازی مرحله گروهی سخت است و رویایی با مراکش، اسپانیا و پرتغال دیدارهای دشواری محسوب می شود.
تاج هم در این دیدار دوساعته به سرمربی تیم ملی اطمینان داد که فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم ملی با بهترین تدارک به جام جهانی سال آینده برود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما