شناسهٔ خبر: 22805373 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخبار پلیس ایلام

دستگیری 2 متهم تحت تعقیب قضایی در دره شهر

ایلام - ایرنا - فرماندهی انتظامی دره شهر از دستگیری 2 متهم تحت تعقیب قضایی با قرار 800 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: پس از اطلاع از ورود 2 متهم تحت تعقیب قضایی به حوزه استحفاظی شهرستان دره شهر بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: یکی از متهمان که به مدت سه سال تحت تعقیب و از شهرستان متواری بود، پس از رصد اطلاعاتی کامل به محض ورود به دره شهر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی دره ‌شهر یادآور شد: یکی دیگر از متهمان نیز با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی، محل اختفای وی در سطح شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.
سرهنگ علی محمدی تاکید کرد: این 2 متهم که در سال های گذشته با قرار 800 میلیون ریالی از زندان آزاد شده بودند، پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شدند.

** پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم معوق

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال ۹۵ پایان آذرماه به اتمام می‌رسد.
مالکان وسایل نقلیه تا پایان آذرماه اگر جرایم معوق رانندگی تا پایان سال ۹۵ را پرداخت کنند می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه ۲ برابری، اصل مبلغ را بپردازند.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119

انتهای پیام /*

نظر شما