شناسهٔ خبر: 22795271 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

دفاع از حرم نتیجه مکتب وحدت آفرین امام خمینی (ع) در ایران بود

کاشان - ایرنا - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دفاع پیروزمندانه از حرم اهل بیت (ع) را نتیجه ایجاد یک مکتب واحد در ایران از سوی امام خمینی (ره) دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'سید رضا تقوی' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اردستان گفت: وقتی دل ها در قبضه یک هادی و پیشوا قرار گیرد، معجره می آفریند و امام راحل با تبدیل ایران به کلاس واحد این صحنه های دفاع از حریم اهل بیت (ع) را رقم زد.
وی افزود: همچنان که تاکنون ایستادگی کردیم، باید با پیروی از راه امام (ره) قوی و محکم باشیم به ویژه که امروز رهبر معظم انقلاب، کاروان انقلاب را هدایت می کند، باید با آزادمنشی به طرح های استعماری استکبار نه گفته و به شعار «ما می توانیم» تکیه کنیم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: استقلال و آزادای شعار بنیادی انقلاب اسلامی است که ابتدا از درون افراد آغاز می شود و نباید تنها شعار داده و در بیرون وابستگی ایجاد کنیم زیرا روح آزاد زیر بار طرح های خوار کننده نمی رود و از تشرهای استکبار جهانی رنگ نمی بازد.
او با اشاره به ادامه خصومت و دشمنی آمریکایی ها و هم پیمانانش به رغم توافق هسته ای اضافه کرد: امروز خواستار کنار گذاشته شدن تقویت قدرت موشکی ایران هستند و اگر در این مساله نیز کوتاه بیاییم، به تدریج خواستار به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی خواهند شد.
تقوی دست برداشتن از شعارها و بردگی دشمن را گام نهایی آنها عنوان کرد و گفت: انقلاب ما عاشورایی است و نمی تواند از آموزه های آن جدا باشد، با محاصره اقتصادی می سازیم اما دست پاک خود را در دست پلید استکبار قرار نمی دهیم.
وی افزود: باید در این مسیر یکپارچگی خود را حفظ کنیم زیرا انسجام مقوله ای ارزشی و راهبردی است و در این زمینه، مجلس، دولت، قوه قضائیه، احزاب و گروه ها باید پیشگام باشند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با گرامیداشت یاد شهید آیت الله مدرس گفت: چهره هایی مانند وی افتخار این شهرستان هستند و باید در فرصت هایی مانند آیین هفته فرهنگی اردستان، نسل جوان به طور ویژه با هویت و شخصیت های تاریخی مانند مدرس و سایر شهدا جهت مقابله با تهاجم فرهنگی غرب آشنا شوند.
اردستان با جمعیت نزدیک به 43 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال خاوری اصفهان واقع است.
7431/8123 / 2093 ** خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*

نظر شما