شناسهٔ خبر: 22782244 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 56 راس اسب در شش دور مختلف به مسافت یک هزار متر برگزار شد و در کورس نخست در میان اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 8 تا 14 امتیاز، اسب تایم هج به مقام اول رسید و اسب های مگارا و سبیت خاطر دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب های دوخون دو ساله 2 امتیاز رقابت کردند که اسب رزی گل به مقام اول این دور رسید و اسب های گل یوکابد و گل نسیم به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور سوم هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه بین 9 اسب ترکمن 2 ساله 2 تا 4 امتیاز برگزار شد که اسب مردانه رحمتی از دیگر اسب ها پیشی گرفته و زودتر به خط پایان رسید و اسب های احترام دشت ناز و گلدن استار به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
اسب نجیب خان در کورس چهارم این رقابت ها در بین 10 اسب با نژاد دوخون سه تا 5 ساله دارای 24 تا 34 امتیاز اول شد و اسب های برن توران و لطیفه دوم و سوم شدند.
در کورس پنجم نیز رقابت بین اسب های دوخون 2 ساله 8 تا 14 امتیاز برگزار شد که مقام قهرمانی به اسب تای سوران رسید و اسب های شمبوم و بای بای گلد به ترتیب دوم و سوم شدند.
آخرین دورهفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس نیز بین اسب های دوخون سه ساله دارای 16 تا 22 امتیاز برگزار شد که در آن اسب های پدرام، اسکانیا و ترمه به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 752 میلیون و پانصد هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*

نظر شما