شناسهٔ خبر: 22768227 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدردانی استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از ارتش

تهران- ایرنا - استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه به امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی از حضور بموقع وی و یگان‌های ارتش برای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ هوشنگ بازوند استاندار و ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، از اقدامات امدادی و خدمت رسانی یگان‌های مختلف ارتش و حضور بموقع آنان در منطقه قدردانی کردند.

متن نامه استاندار کرمانشاه به این شرح است:
امیر سرلشکر موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام، بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از حضور به موقع و صدور دستورات لازم توسط حضرتعالی جهت حمایت و امداد رسانی به زلزله زدگان اخیر استان ابراز می نماییم.
امید آنکه تا بازگشت کامل آرامش به استان و بازسازی مناطق آسیب دیده، همچنان سایه حمایت بی دریغ و الطاف ویژه حضرتعالی شامل حال آسیب دیدگان استان کرمانشاه باشد.

** متن نامه امام جمعه کرمانشاه به شرح زیر است:
امیر گرانقدر فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران
امیر سرلشکر موسوی(دام عزه العالی)
سلام علیکم
بر خود دین میدانم مراتب قدردانی خود و ملت شریف و غیور و رنجدیده کرمانشاه و مناطق زلزله زده این استان را صمیمانه بحضور آن فرمانده متین ابلاغ نمایم.
آنچه ملت از فداکاری، غیرت، بی ادعایی و پرتلاشی فرماندهان، امیران ، درجه دراران و سربازان ارتش در کرمانشاه دیدند و جهان به روشنی آنرا دید، وحدتی است ناگسستنی و همبستگی مثال زدنی و تجدید برادری.
شایسته است از امیران و فرماندهان استان که به شهادت این حقیر لحظه ای دریغ و سکوت نکردند، قدردانی شود .
ما با افتخار از همت ارتشیان برای فرزندان و نسلهای آینده استان زجر کشیده مان سخن خواهیم گفت.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دست کم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
پزشکی قانونی استان کرمانشاه شمار جان باختگان این زلزله را تاکنون 484 نفر اعلام کرده است.
اجتمام*1724*1193
تنظیم:حسن حیدری * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*

نظر شما