شناسهٔ خبر: 22767199 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم مستند «جوکِر» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد

یاسوج- ایرنا- مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک فیلم مستند با نام «جوکِر» در حوزه هنری این استان ساخته شد.

صاحب‌خبر -

اسحاق آقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موضوع این فیلم مستند 30 دقیقه ای مسأله مهاجرت از مناطق روستایی به شهرها و معضل بیکاری و آسیب های اجتماعی ناشی از آن در حوزه جوانان است.
وی افزود: این فیلم مستند ساخته «سجاد ایمانی» اهل کهگیلویه و بویراحمد و از دانش آموختگان دانشگاهی در رشته فیلمسازی است.
مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فیلم مستند به زودی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان گلستان هفت شهر یاسوج و در آیینی رونمایی می شود.
آقایی عنوان کرد: یکی از سیاست ها و برنامه های مهم حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر تمرکز بر تولید آثار هنری و فرهنگی از جمله در عرصه فیلم کوتاه و مستند و حمایت همه جانبه از هنرمندان بوده است.
وی ابراز داشت: در همین راستا تاکنون آثار هنری و فرهنگی مطلوبی در زمینه های مختلف در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شده که تعدادی از آنها نیز در جشنواره های گوناگون استانی و ملی رتبه های برتر را کسب کرده اند.
آقایی گفت: هر چند که فعالیت هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در بخش تولید فیلم کوتاه و مستند به تازگی آغاز شده اما با این وجود موفقیت های ارزنده ای در بخش استانی و ملی داشته اند.
وی اظهار داشت: مسئولان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر توجه به تولید آثار هنری و فرهنگی موضوع جذب و آموزش هنرمندان را نیز در اولویت کاری خود قرار داده اند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

انتهای پیام /*

نظر شما