شناسهٔ خبر: 22764883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر والیبال مردان کشور؛

دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران نیمه تمام ماند

ارومیه- ایرنا- دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران که تا ست پنجم ادامه یافته بود، به خاطر اعتراض مربیان، سرگروه ها و بازیکنان 2 تیم به اشتباه های داوری و ترک بازی از سوی تیم شهرداری ارومیه نیمه تمام ماند تا نتیجه این دیدار به تصمیم فدراسیون منوط شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا این دیدار، حساس ترین مسابقه هفته دهم رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شمار می رفت که عصر امروز /چهارشنبه/ بین این 2 تیم در حال برگزاری بود.
در ست پنجم این دیدار و در حالی که تیم پیکان در امتیاز هشتم و تیم شهرداری در امتیاز هفتم قرار داشت، داور امتیاز بازی را به نفع شهرداری اعلام کرد اما در ادامه با دخالت ناظر، موضوع تکرار امتیاز مطرح شد اما در پی آن اعتراض بازیکنان شهرداری ارومیه و سپس بازیکنان پیکان کلید خورد.
پس از درگیری های لفظی هر 2 طرف، این امتیاز به نفع تیم پیکان اعلام شد تا بازیکنان تیم شهرداری ارومیه به نشانه اعتراض میدان را ترک کنند.
پیش از ست پنجم، تیم شهرداری ارومیه ست های اول و سوم را با نتاج 25 بر 23 و 25 بر 21 به سود خود به پایان برده و تیم پیکان نیز ست های دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 19 از آن خود کرده بود.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه هفته آینده، 15 آذرماه جاری با سایپای تهران دیدار می کند.
تیم شهرداری ارومیه در 9 دیدار خود پیش از رویارویی با پیکان در لیگ برتر، سه برد و 5 باخت در کارنامه داشت.
8135/2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*

نظر شما