شناسهٔ خبر: 22752381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان:

۸۵ دانشگاه و شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری سمنان حضور دارند

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از شرکت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و واحد فناور در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: علاوه بر این شرکت‌ها و مراکز، ۳۵ دانشگاه و دستگاه اجرایی استان در این نمایشگاه حضور دارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیف‌الله سعدالدین، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در نشست خبری که به مناسبت برنامه‌های ستاد هفته پژوهش در استانداری سمنان برگزار شد، گفت: سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان سمنان ۱۲ تا ۱۴ آذر در سمنان برگزار می‌شود.

وی کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و معرفی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و دستگاه‌های اجرایی و واحدهای فناور استان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و افزود: سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان سمنان در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع در دانشگاه پیام نور سمنان برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان محصولات و خدمات فناورانه ارائه شده در این نمایشگاه را بالغ بر ۲۰۰ مورد برشمرد و گفت: حضور مخترعان و صاحبان طرح‌ها و ایده‌های فناورانه در این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارتباط سرمایه‌گذاران این بخش با فعالان فناوری و صاحبان ایده است.

وی از رشد ۴۰ درصدی طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده و دستگاه‌های مشارکت‌کننده در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: یکی از مزیت‌های نمایشگاه امسال برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط با فعالیت واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خصوصی حاضر در نمایشگاه است.

سعدالدین از ارائه مشاوره رایگان در خصوص ثبت اختراعات، ثبت علائم تجاری و طرح‌های صنعتی و غیره در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: مراجع مرتبط با صدور مجوزهای مالکیت فکری با حضور در این نمایشگاه به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه مشاوره و خدمات ارائه می‌دهند.

نظر شما