شناسهٔ خبر: 22739146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به مناسبت روز نیروی دریایی؛

موزه نیروی دریایی ارتش در دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر برپا شد

به مناسبت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی، موزه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت نمایش قدمت و سابقه نیروی دریایی ایران به همراه توانمدنی‌ها در دانشگاه امام خمینی (ره) برپا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی، موزه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه امام خمینی (ره) برپا شد.  در برپایی این موزه به قدمت و تاریخ آموزش نیروی دریایی توجه شده است و علت توجه به سابقه نیروی دریایی ایران مقابله با تبلیغات سوء نظام سلطه است که سعی دارد ایرانیان را با دریا بیگانه نشان دهد در حالیکه این گونه نیست.

به گفته ناخدا یکم امیر حسینی ارانی رئیس دانشکده نوآوری و فرماندهی کشتی دانشگاه علوم دریایی نوشهر ناخدا یکم حسینی، تنها کشورهایی که از  نیروی دریایی مدرن و سنتی برخوردار هستند می‌توانند ریشه‌های خود را به نمایش بگذارند و کشوری که دارای نیروی دریایی با قدمت چند قرن می‌باشد می تواند این ادعا را داشته باشد و ایرانی ها این موقعیت را دارند.

ناخدا یکم امیرحسینی ارانی به جزئیات بیشتر موزه نیروی دریایی پرداخت و به اهمیت بخش آموزش در نیروی دریایی اشاره کرد و  گفت: حوزه نمایشی به تصویر کشیده شده بر حوزه آموزش تکیه کرده و اقلام ،تجهیزات و ادوات قدمت آموزش دریایی در ایران را نشان می‌دهد که صنعت دریانوردی را زنده نگه می‌دارد.

نظر شما