شناسهٔ خبر: 22735047 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

عکس جدید نوکیا 9، طراحی پرچمدار آینده نوکیا

عکس جدید نوکیا 9 (Nokia 9) که این گوشی را در قاب محافظ نشان می‌دهد، از طریق شعبه انگلستان آمازون لو رفت. جزئیات این تصویر، با اطلاعات قبلی مطابقت دارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه،بعد از انتشار شایعات بسیار در رابطه با پرچمدار نوکیا، سرانجام نوکیا 8 به عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی این شرکت پیش روی کاربران قرار گرفت. ولی پس از مدتی کوتاه، منابع مختلف از توسعه نوکیا 9 به عنوان پرچمدار آینده فنلاندی‌ها خبر دادند.

به دنبال انتشار رندرهای 360 درجه از گوشی جدید نوکیا توسط حساب کاربری OnLeaks، اطلاعات بسیاری همچون نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه پشتی، نمایشگر 18:9 و نبود جک 3.5 میلی‌متری در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. عکس جدید نوکیا 9 که حالا از طریق وب‌سایت آمازون به بیرون درز پیدا کرده، بسیاری از این موارد را تایید می‌کند.

نوکیا 9 به صفحه نمایشی کم‌حاشیه با لبه‌های خمیده تجهیز خواهد شد تا رقابت با سایر شرکت‌ها، به شکلی جدی‌تر دنبال شود. همچنین با حذف کلید فیزکی هوم، سنسور اثر انگشت نیز به بخش پشتی و زیر دوربین دوگانه منتقل شده است. هرچند بر خلاف شایعات قبلی، جک صدا در بخش پایینی و کنار پورت یو اس بی نوع C جای خواهد گرفت.

مورد دیگری که شاید در نگاه اول توجه شما را نیز به خود جلب کند، حاشیه‌های نسبتا زیاد بخش بالایی و پایینی صفحه است. تصور می‌کنید کاربران از این طراحی استقبال خواهند کرد؟/گجت نیوز

عکس جدید نوکیا 9، طراحی پرچمدار آینده نوکیا

نظر شما