شناسهٔ خبر: 22721269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گرشاسبی: قرارداد برانکو را به زودی تمدید می کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با برانکو داشتم و در سه ، چهار روز آینده قرارداد این مربی را تمدید می کنیم.

صاحب‌خبر -

گرشاسبی: قرارداد برانکو را به زودی تمدید می کنیمحمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو اظهار کرد: در جلسه روز گذشته با برانکو به نتایج خوبی دست یافتیم و تا سه ، چهار روز آینده قرارداد این مربی را تمدید می کنیم. 

او ادامه داد: هر دو طرف علاقمند به ادامه همکاری هستیم و در روزهای آینده قرارداد برانکو را تمدید می کنیم تا دل هواداران شاد شود. 

طاهری در مواقع نیاز مشورت می دهد

گرشاسبی درباره اینکه قرار است طاهری در نقش مشاور به او کمک کند، بیان کرد: طاهری در زمان مدیریتش تلاش زیادی برای موفقیت باشگاه پرسپولیس کرد و مطمئن باشید از باشگاه  جدا نمی شود. او اعلام آمادگی کرده است که در مواقع نیاز به من مشورت بدهد تا کارهای باشگاه را سر و سامان بدهم. 

قانون بازنشستگی در مورد من صدق نمی کند 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قانون بازنشستگی در مورد او صدق نمی کند، بیان کرد: قانون بازنشستگی در مورد مقامات ، ایثارگران و آزادگان صدق نمی کند. من در بخش کارگزینی عنوان مقامات برایم درج شده است ، همچنین  چند ماه در جبهه و  4 سال هم  در منطقه جنگی حضور داشتم. براین اساس هر دو مقوله را برخوردار هستم و مشکلی در این باره ندارم. 

او درباره زمان سرپرستی اش در باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر حکم سرپرستی باشگاه پرسپولیس را از وزارت ورزش و جوانان گرفتم و تا زمانی که مدیر عامل انتخاب نشود امور باشگاه را انجام می دهم. طاهری هم دو سال سرپرست باشگاه بود و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

کمک های هدایتی به باشگاه باید بررسی شود 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره موضع گیری ترکاشوند علیه کمک های هدایتی بیان کرد: من برای اینکه حاشیه درست نشود به مسئولان باشگاه گفتم در این مورد مصاحبه نکنند. البته هدایتی کمک هایی را به باشگاه کرده است و باید بررسی شود که کمک های او به چه صورت بوده است. 

تیم ما از میزبانی نکردن از تیم های عربستانی ضربه خورد 

گرشاسبی درباره اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر شرکت نکردن نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به هر حال این موضوع جزء سیاست های کلان فدراسیون فوتبال است و ما دخالتی در این باره نمی کنیم. البته باشگاه ما در دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا به علت میزبانی از تیم های عربستانی در کشور بی طرف آسیب زیادی خورد و از رسیدن به فینال این رقابت ها بازماندیم. به هر حال تمام تلاش خود را می کنیم در مرحله جدید لیگ قهرمانان آسیا به فینال راه یابیم. 

تیم ما از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی شود 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است یک تیم دیگر از لیگ قهرمانان آسیا کنار رود، بیان کرد: بدهی های خود را دادیم و مشکلی در این باره نداریم. مطمئن باشید تیم ما از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی شود. 

او در پایان خاطر نشان کرد: بازی شش امتیازی از پارس جنوبی جم بردیم و صدرنشین لیگ برتر شدیم. همچنین قصد داریم با امتیاز گیری در بازی های باقی مانده قهرمان نیم فصل اول شویم. 

انتهای پیام/ 

نظر شما